לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

הקמפיין החדש של הכריש דובי פרנסיס עליו ירוויח כ-4 מיליון שקלים

תגיות
קרדיט: בנק מזרחי טפחות, פייסבוק

במה מדובר?

מייסד ומנכ״ל קרן ההון-סיכון group 11  והכריש המדובר דובי פרנסיס נבחר להיות הפרזנטור של הקמפיין החדש של בנק מזרחי-טפחות.

עפ״י סמנכ״לית השיווק של הבנק, הבחירה בדובי בפרזנטור מטרתה לפנות לקהל יעד יותר מגוון ולייצג ערכים של חדשנות ויצירתיות.

על הקמפיין החדש של מזרחי טפחות עתיד פרנסיס להרוויח כ4 מיליון שקלים.

סכום צנוע בסך-הכל (;

לצד דובי יככב הפרזנטור הקבוע של מזרחי-טפחות דביר בנדק.

בקמפיין החדש עתיד הבנק להשיק מוצר חדש המכונה ״פיקדון ליצ׳י״ ומשמעותו אפשרות השקעה חדשה ללקוחות מזרחי-טפחות התאפשר להם להפקיד את כספם ולהנות מריבית מדורגת ומתונה שעולה לאורך תקופת הפיקדון וכוללת תחנות יציאה מוגדרות מראש.

מטרת המוצר החדש הנה להציע אפיק השקעה בטוח ללקוחות שיעזור להם להתמתן בימים של אי-יציבות כלכלית.

קריאייטיב הקמפיין המתוכנן הוא דיבור מעלית בין דביר לדובי, בו דביר יסביר לפרנסיס הידוע כמשקיע אוהב סיכון על היתרונות בפיקדון ליצ׳י ובבחירה באפיק השקעה יציב ובטוח עד שלבסוף ישתכנע דובי לשנות את כיוונו ואכן להשקיע בליצ׳י. 

בימים של אי-יציבות כלכלית, עליית מחירים, וצניחתם של חברות בבורסה, נראה כי פיקדון זה הוא לגמרי חכם והכרחי.

כמו-כן הבחירה בדובי כפרזנטור היא בחירה מעניינת בשל הידיעה כי מדובר במשקיע אוהב-סיכון.

שיהיה בהצלחה (;

INSTAGRAM

FACEBOOK

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה