לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריטניה עוקפת את ארה”ב בגיוס למשרות פיתוח המשלבות AI

דוח חדש מצא כי בריטניה הגדילה את שוק המשרות המשלבות פיתוח תוכנות AI שלה במהירות רבה יותר מאשר ארה”ב במהלך 5 השנים האחרונות, קראו את ההתפתחויות האחרונות בנושא התרחבות הגיוסים למשרות פיתוח המשלבות בינה מלאכותית במדינות העולם.

תגיות
דגל בריטניה ורקע בינה מלאכותית
בריטניה עוקפת את ארה"ב בגיוס למשרות פיתוח המשלבות AI

בעת ניתוח מידע על משרות הדוח שבוצע על ידי AIPRM מצא כי בין 2017 ל-2022 הגדילה הממוצעת השנתית עבור משרות AI היה 1.2% בארה”ב וזאת בהשוואה ל-1.22% בבריטניה במשך אותה תקופת זמן.

משמעות ביצועיה החזקים של בריטניה אומרים היא עקיפת כלכלות כמו הודו (הגדלה ב-1.19%), קנדה (1.26%) וברזיל (1.21%).

“למרות ההתפשטות העקבית של משרות בשוק ה-AI  באמריקה, קצב הגדילה התחיל לדעוך באיטיות בהשוואה למדינות כמו בריטניה”, אמר ג’ון סמית’, המוביל של הדוח.

כמו כן, בניתוח טרנדים בגיוסים, הדוח מזהה את המשרות בעלות הביקוש הגבוה ובעלות השכר הגבוה ביותר בתחום ה-AI בארה”ב. המשרה המובילה הינן מנהל מערכות מידע עם שכר ממוצע של 200,263 אירו בשנה.

מתכנתי AI נמצאו במקום השני, עם שכר משוערך של 197,431 יורו בשנה בממוצע. הכישורים הטכניים הנדרשים עבור תפקיד זה כולל ארכיטקטורה, AWS, BI, ו-DataOps. 

קליפורניה גם נחשבת במעבדת ענק משמעותית בתחום ה-AI ומהווה 27% מכלל הנכסים הרשומים בארה”ב כטלה. זה יותר מפי 2 מהמדינה הבאה, ניו יורק בה התחום מהווה 13%.

כאשר דנים על מה מניע את הגדילות המבטיחות הללו, סמית’ אומר כי “שיפורים עקביים בטכנולוגיות AI פתחו יכולות מדהימות עבור עסקים במגזרים שונים רבים. בעוד חברות מחפשות אחר תחומים שונים כמו ראייה ממוחשבת ועיבוד דיבור טבעי אנו יכולים לצפות כי הביקוש לעובדים בעלי הכשרה לבינה מלאכותית תמשיך לעלות.

אמנם, הוא מתריע על רוחות נגדיות פוטנציאליות בעקבות גדילה הדיון ברגולציות AI.

“רגולטורים עדיין צריכים להגיע לאיזון הנכון בין חדשנות ואתיקה. כאשר ימצאו את האיזון הנכון דבר זה יעזור לשוק המשרות ב-AI להמשיך לשגשג”, מסכם סמית’.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה