לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אברי גלעד מציע לסרס את המחבלים:  “בעסקת החטופים הגדולה כולם ישתחררו, חייבים לחתוך”

תגיות

"Avri Gilad" by מיכה לובטון is licensed under CC BY-SA 3.0 .

אברי גלעד, איש התקשורת הבכיר והמגיש של ערוץ 14, כותב בפוסט בפייסבוק שלו הצעה מעניינת לטיפול במחבלים שנמצאים בכלא בישראל: לסרס אותם. גלעד, שידוע בחשיבה הלא קונבנציונאלית שלו במגוון נושאים, מציע לממשלה לסרס את כל האסירים הבטיחוניים שנמצאים בכלא הישראלי, ולפרסם את זה לציבור. הוא אומר שזה ייצור הרתעה וימנע את השחרור של המחבלים בעסקות חטופים.

הפרשן מסביר את ההצעה שלו באמצעות דוגמאות היסטוריות

גלעד מסביר את ההצעה שלו באמצעות דוגמאות היסטוריות, ומציין שבן גוריון הקים יחידת סירוס בעבר, לאחר מקרה אונס של ערבי שפגע ביהודיה. הוא אומר שהיחידה פעלה וחתכה את המחבלים, ויצרה הרתעה. הוא גם מציין שעכשיו, כשאנחנו יודעים מה המחבלים עוללים באמצעות כלי זינם לנשים, חייבים לחתוך אותם לפני שהם משתחררים. הוא אומר שזה ימנע את הפגיעה המינית והטבח של הנשים.

 “בן גוריון בשעתו, לאחר מקרה אונס של ערבי שפגע ביהודיה, הקים יחידת סירוס. והם פעלו, והם חתכו, והם יצרו הרתעה. לפני שהנוח’בים משתחררים חייבים לסרס אותם ולפרסם את דבר סירוסם, לבל יעיזו שוב לחשוב על מעשים כאלה”.

תפילת יזכור לקורבנות הטבח

זה לא הפוסט הראשון של גלעד השבוע, במלאות 30 לטבח הנורא של הנוח’בה ב-7 באוקטובר 2023, גלעד כתב על תפילת יזכור שנוסחה על ידי מכון “שיטים” לקורבנות הטבח. הוא הציע לקוראיו להשתמש בתפילה בטקסים שילכו אליהם, וגם לקרוא לעצמם. הוא שיתף את הגרסה המקוצרת שהקריא בתכנית המשותפת עם ארז טל בקשת 12. הוא אמר שהתפילה היא דרך לזכור את הקורבנות ולהביע את הכאב והזעם.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה