לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בא לעשות סדר: אורי כהן נכנס עם דגל לבן, האם דיירי הבית יזרמו? 

תגיות
אורי-כהן-באח-הגדול
צילום מסך: ערוץ 13, האח הגדול

אמש נכנס לבית האח הגדול דייר חדש ואם יורשה לי גם מרענן! אורי כהן (33) איש עסקים מראש העין, הידוע גם כבן זוגה של הדיירת ניקול בוטביניק, הדוגמנית של הבית. ניקול כמו רוב דיירי הבית לא בדיוק מסתדרת בלשון המעטה עם אחת הדיירות הבולטות של העונה הברבי והורוד  – סתיו קצין. וביננו? לא ממש ניתן להאשים אותה…

ייבשו אותה

בפרק האחרון של “האח הגדול” התפתחה סצנה קשה לצפייה במיוחד, שבה חלק מהדיירות מנעו בכוונה מקצין להשתמש במקלחת, ובהמשך ניהלו ויכוח לא נעים על התור לייבוש השיער, ובמקום לייבש את השיער ייבשו אותה. למרות שהתנהגותה של סתיו היא בהחלט פרובוקטיבית, וכן, היא יכולה לחרפן אנשים מתים, צופים רבים האמינו (ובצדק) שנחצה גבול מסוים באותה הסיטואציה, ובשום פנים ואופן אין להתנהגות הזו לגיטימציה. 

בעקבות התקרית הוצפו פלטפורמות המדיה החברתית בפוסטים כנגד ההתנהגות הלא מכבדת של בני הבית. עם זאת, היו גם כאלה שטענו כי מעשיה של סתיו עצמה מביאים עליה את התגובות האלו וכי עליה לשאת באחריות.

האביר על הסוס הורוד: אורי כהן

הגעתו של אורי כהן מתמודד הראשון של הכניסה השנייה של בית “האח הגדול” החדירה תחושת רעננות בקרב חלק מבני הבית וכנראה שגם עבור חלק הצופים שמאסו באותם ויכוחים בין הדיירים המרדימים של העונה. מי ששמחה במיוחד מהגעתו לבית היא סתיו קצין, אשר לשניים היכרות מוקדמת. 

קצין אפילו רצתה להכין שיקוי אהבה שאולי ישכיח מאורי את הסיבה שבגללה נכנס לבית, אך מהר מאוד חזרה בה ואמרה:“סתם, הוא שלה (של ניקול) הוא שומר לה אמונים”.

תצלום פניו של אורי כהן
צילום מסך: ערוץ 13

סתיו היא לקוחה קבועה כבר שנים באחת המסעדות של אורי, בהתחשב בכך שסתיו ניהלה ויכוחים רבים עם ניקול לאורך העונה (מישהי מעוניינת להיות קצת יותר מלקוחה)בהחלט יהיה מרתק לראות כיצד ההיכרות הקיימת עם אורי תשפיע על הדינמיקה בבית.

ההתבטאויות של דיירי הבית כנגד סתיו קשות מאוד, ולמרות שהיא מטריפה להם את המוח ומטרילה אותם ללא הפסקה היה מתבקש מאנשים בוגרים לשמור על איפוק. מי שכן השכיל לעשות זאת ומנסה להעביר את המסר הזה הלאה הוא אורי, שבשיחה עם ניקול מזכיר לה שישנם ילדים שרואים את ההתבטאויות שלה כלפיי אימם ומפציר לה לנסות לקחת צעד אחורה “זה שבן אדם רע אלייך לא אומר שגם את צריכה להיות רעה אליו”.

אנרגיות חיוביות

אורי בהחלט מכניס רוח רעננה ובוגרת לגנון של “האח הגדול”, בו גם הדיירים הבוגרים, מאכזבים ללא הפסקה (כן בן אני מדברת עלייך) .

מעניין יהיה לראות את ההתפתחויות בבית לאחר הכניסה של אורי, האם יצליח למתן את הדיירים? האם סתיו תנסה בכוח לייצר משולש רומנטי שלא קיים? (כנראה שכן) הזמן יגיד…

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה