לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנבידיה: המנכ”ל מכריז על בונוס מלחמה לעובדי הענקית ההייטק

תגיות
Nvidia_logo
בשווי מאות מיליוני דולרים: זהו מחשב-העל של NVIDIA שפותח כאן בישראל

ענקית ההייטק אנבידיה (Nvidia) הכריזה על בונוס מלחמה בלעדי. בונוס מיוחד זה, המיועד במיוחד לעובדים שיושבים בישראל, יחולק בתחילת החודש הקרוב. במטרה לשפר את חיי משפחותיהם בישראל, מחווה מרגשת שנועדה להקל על סבלם של העובדים הישראלים.

בונוס בלעדי לעובדים מישראל

אנבידיה ג’נסן הואנג מנכ”ל ונשיא החברה פרסם הודעה משמעותית: ״המלחמה ההרסנית גרמה לסבל בלתי נתפס וטלטלה את חיי המשפחות שלנו בישראל. עובדים רבים גויסו למילואים ונלחמים בטרוריסטים. כולנו דואגים לביטחונם. עובדים רבים צריכים לדאוג לילדיהם שנשארו בבית ללא מסגרת חינוכית. רוב העובדים עוזרים גם למשפחה הנרחבת שלהם, לחברים, ולקהילות שלהם”.

עוד נכתב כי ״כדי לעזור באופן צנוע, נעניק לעובדים הישראלים בונוס במשכורת שתכנס בראשון בנובמבר. אנחנו נמשיך גם לשלוח חבילות ומענקי עזרה ולדאוג למגורים זמניים לאלו שנזקקים לכך”.

התגייסות יוצאת דופן

ענקית השבבים האמריקאית שמשכה את תשומת הלב של וול סטריט והפכה לחברת השבבים הראשונה שעולה על שווי של טריליון דולר, מתגאה בכוח עבודה מרשים של כ-3,300 עובדים בישראל. בהפגנת מחויבותה לאזור, Nvidia הרחיבה את הצוות המקומי שלה השנה וממשיכה לגייס באופן פעיל כישרונות חדשים. כעדות למסירותם, המנכ”ל עוד היה אמור לבקר החודש בישראל לכנס בינה מלאכותית מטעם החברה. בנוסף, הקימה החברה קרן של 8 מיליון שקל שמטרתה לספק סיוע לאלו שנפגעו מהמלחמה המתמשכת.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה