לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אריאנה גרנדה ודלטון גומז: מתגרשים?

תגיות
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה ודלטון גומז: מתגרשים? (צילום מסך: אינסטגרם)

דיווחים אחרונים ממקורות מעבר לים מצביעים על כך שאריאנה גרנדה ובעלה, דלטון גומז, נמצאים על סף גירושים לאחר שנתיים של נישואים. הידיעה על פרידתם, שככל הנראה התרחשה לפני יותר מחצי שנה, הפתיעה רבים. 

ספקולציות

לחישות על צרות במערכת היחסים של אריאנה גרנדה ודלטון גומז החלו להסתובב בין אתרי רכילות ומעריצים כאשר גרנדה נראתה ללא טבעת הנישואין שלה במהלך הופעה פומבית לאחרונה בווימבלדון. הדבר עורר חשד כי ייתכן שדרכיהם של בני הזוג נפרדו. מקורבים ומקורבים שונים אישרו כעת את החשדות הללו, ושופכים אור על המצב.

ניסיונות פיוס כושלים

על פי הדיווחים, בני הזוג ניסו להציל את מערכת היחסים שלהם אך בסופו של דבר נכשלו. למרות מאמציהם, הבעיות העומדות בפניהם נותרו בלתי פתורות, מה שהוביל להחלטתם ההדדית להיפרד. בעוד שהם עשויים להיפרד כבני זוג, מקורות מעידים שהם נחושים לשמור על ידידות קרובה והצליחו לשמור על קשר חיובי לאורך התקופה המאתגרת הזו.

שמירה על פרטיות

גרנדה וגומז הצליחו לשמור על הפרידה שלהם תחת כיסוי לתקופה ממושכת. היכולת של בני הזוג לשמור על פרטיות נבעה בחלקה מלוח הזמנים העמוס של גרנדה בצילומי הסרט “Wicked”, שהרחיק אותה מביתם המשותף מאז דצמבר. גומז עשה מאמץ לבקר את גרנדה על הסט באפריל, בתקווה לתקן את מערכת היחסים ביניהם, אך ניסיונות הפיוס שלהם לא צלחו. למרות שיחות טלפון קבועות, שני הצדדים מודים שנישואיהם הגיעו לסופם.

מבט לאחור על מערכת היחסים ביניהם

גרנדה וגומז עלו לראשונה לכותרות כזוג בתחילת 2020, כאשר הם נצפו בדייט נלהב, ללא יכולת להרחיק את הידיים אחד מהשני. הכימיה שלהם הייתה ברורה, וגרנדה מצאה בגומז תכונות שהיא לא ראתה בשותפים קודמים. הם המשיכו לשתף פעולה בקליפ של “Stuck With You”, להיט משותף עם ג’סטין ביבר. בני הזוג התארסו בסוף 2020 וקשרו את הקשר בטקס אינטימי בביתו של גרנדה במאי 2021.

ממשיכים הלאה?

למרות שהפרידה התרחשה לפני מספר חודשים, גרנדה ציינה את יום הנישואים שלהם במאי על ידי שיתוף תמונה מהיום המיוחד שלהם באינסטגרם. עם זאת, התמונה האחרונה של בני הזוג יחד פורסמה בנובמבר, רגע לפני שגרנדה התחילה לצלם את הסרט שלה. זה מציין את נישואיה הראשונים של גרנדה, לאחר אירוסיה הקצרה עם הקומיקאי פיט דוידסון ב-2018.

נכון לעכשיו, לא אריאנה גרנדה ולא דלטון גומז פרסמו תגובה רשמית לדיווחים על גירושיהם הממשמשים ובא. מעריצים וכלי תקשורת מחכים בכיליון עיניים לכל מידע נוסף או הצהרות מבני הזוג לשעבר לגבי מצב מערכת היחסים שלהם.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה