לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אשתו של אל צ’אפו שוחררה מהכלא לאחר שריצתה שליש מעונשה: מה זה אומר על קרטל הסמים?

תגיות
אשתו של אל צ'אפו שוחררה מהכלא לאחר שריצתה שליש מעונשה: מה זה אומר על קרטל הסמים?

אמה קורונל, אשתו הרביעית של חואקין גוזמן ואם שתי בנותיו, יבקשו לשוחרר אותה מהמעצר הביתי בתנאים מגבילים. בעבר, בת ה-33 הודתה על עבירות סמים והלבנת הון בתהליך הסדר טיעון והורשעה לתקופת מאסר של 3 שנים. למרות זאת, רשויות החוק החליטו לקצר את תקופת העונש תחת חצי, לאחר שקים בשיפוט 15 חודשים של מאסר.

אשתו של סוחר סמים לרצות עונש מוגבל בבית לאחר שחרור מוקדם

אמה קורונל, אשתו של סוחר הסמים המקסיקני חואקין “אל צ’אפו” גוזמן, שוחררה מהכלא, כפי שאושר על ידי דובר שירות בתי הסוהר האמריקאי. הצעירה בת ה-33, המחזיקה באזרחות מקסיקנית וגם באזרחות אמריקאית, תסיים את שארית עונשה בתנאים מחמירים בביתה בלוס אנג’לס, כאשר שחרורה המלא צפוי בעוד מספר שבועות.

קורונל, אם לשניים, נעצרה בפברואר 2021 באשמת עבירות סמים והלבנת הון. במסגרת הסדר טיעון, היא הודתה במעורבותה בפשעים אלו, והביאה לעונש של שלוש שנים בכלא “קרסוול” הממוקם בטקסס. עם זאת, השלטונות הפחיתו את עונשה ביותר ממחצית. לאחר שריצה 15 חודשים מאחורי סורג ובריח, אשתו של סוחר הסמים הידוע לשמצה תמלא כעת את יתרת עונשה במאסר בית.

המסע המסקרן של חואקין “אל צ’אפו” אשתו הרביעית של גוזמן

לאמה קורונל, אשתו הרביעית של חואקין “אל צ’אפו” גוזמן, ששימש כמנהיג קרטל סינלואה עד לפני שבע שנים, היו חיים מלאי אירועים. הצעירה כיום בת 33 זכתה לתהילה במקסיקו כמלכת יופי לשעבר ולימים הפכה לאם לבנות תאומות עם סוחר הסמים הידוע לשמצה. עם זאת, נוכחותה בדיונים המשפטיים המתוקשרים של בעלה בניו יורק בשנת 2019 היא זו שהעבירה אותה לאור הזרקורים הבינלאומי, ומשכה את תשומת הלב התקשורתית ותככים ציבוריים.

“אל צ’אפו” בן זוגו הרביעי של גוזמן

אמה קורונל, אשתו הרביעית של חואקין “אל צ’אפו” גוזמן, המנהיג לשעבר של קרטל סינלואה, ניהלה חיים שובי לב. בת ה-33, פעם מלכת יופי ידועה במקסיקו, הפכה מאז לאם לבנות תאומות עם סוחר הסמים הידוע לשמצה. בשנת 2019, היא משכה תשומת לב תקשורתית משמעותית כאשר השתתפה בדיונים המשפטיים המתוקשרים של בעלה בניו יורק, ויצרה גלים של עניין ציבורי. המסע של קורונל מעולם תחרויות היופי אל המורכבות בתפקידה כבת זוגו של אל צ’אפו הפך אותה לדמות מורכבת ומעניינת.

במסגרת הסדר טיעון עם הרשויות האמריקאיות, אמה קורונל הודתה בעבירות של תפקידה כאשת הקשר של בעלה עם חברי קרטל סינלואה במשך תקופה שבה כיהנו כחבריו בכלא במקסיקו. חוץ מזאת, היא הודתה בנוסף שהסייעה ל-“אל צ’אפו” בתכנון הבריחה שלו מבית הסוהר בשנת 2015.

הרשעתו, מורשתו וקשרי משפחה של חואקין גוזמן

בינואר 2016, ברון הסמים הידוע לשמצה “אל צ’אפו” נתפס והוסגר לרשויות החוק האמריקאיות. לאחר משפט מתוקשר בניו יורק, הוא נמצא אשם בפשעים שונים, כולל פשע מאורגן, סחר בסמים, הפצה והלבנת הון. בגיל 66 קיבל “אל צ’אפו” מאסר עולם ללא אפשרות לשחרור על תנאי. יתרה מזאת, הוא נצטווה לעקל את כל נכסיו, שעל פי ההערכות עולה על 12 מיליארד דולר מדהים. במשך כל חייו, הוא התחתן עם ארבע נשים והוליד אחד-עשר ילדים, שחלקם נותרו מעורבים בקרטלי הסמים של מקסיקו, ומנציחים את מורשתו.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה