לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפרידה ומאבקי הבריאות: בלה חדיד ובן הזוג נפרדו

תגיות
בלה חדיד
הפרידה ומאבקי הבריאות: בלה חדיד ובן הזוג נפרדו (קרדיט: צילום מסך אינסטגרם)

דוגמנית העל בלה חדיד ובן זוגה, הארט דיירקטור מארק קלמן, סיימו לאחרונה את מערכת היחסים בת השנתיים שלהם. החדשות מגיעות בתוך ספקולציות לגבי הגמילה של חדיד מאלכוהול והמאבק שלה במחלת ליים. מקורב מגלה שלחצי התהילה גבו מחיר מחדיד.

הפרידה בין אתגרי הבריאות של בלה חדיד

הופיעו דיווחים לפיהם בלה חדיד (26) ומארק קלמן (35) נפרדו רשמית. הפרידה התרחשה בתקופה שבה חדיד לקחה הפסקה כדי להתמקד בטיפול במחלת ליים שלה. מצב זה מאופיין בתסמינים כמו כאבי ראש, חום, עייפות, דיכאון ופריחה בעור. הצהובונים, לעומת זאת, עוררו שמועות המצביעות על כך שה”הפסקה” התייחסה לאשפוזה במרכז גמילה.

הסיבה מאחורי הפרידה

מקור קרוב גילה ל”דיילי מייל” שלמרות אהבתם העמוקה זה לזה, הזוג החליט לסיים את מערכת היחסים שלהם. המקורב הזכיר כי בלה, בהיותה אדם טוב לב, נאבקת באתגרים הנלווים לתהילה. הם גם הדגישו את מסירותה לטיפול עצמי. בהתייחסו לשמועות הגמילה, בן משפחה הכחיש כל בעיות התמכרות, והבהיר כי בלה בחרה מרצונה להימנע מאלכוהול והייתה פיכחת בתשעת החודשים האחרונים.

טיפול בריאותי

מקורב אחר שיתף את מגזין ET שהפרידה בין חדיד לקלמן התרחשה מוקדם יותר בקיץ בגלל שהקשר הגיע לסיומה הטבעי. נכון לעכשיו, דוגמנית העל מתמקדת בקבלת טיפולים רפואיים יומיומיים למאבקה המתמשך במחלת ליים.

היעדרות בשבוע האופנה

לעומת זאת, מגזין In Touch טוען כי בחודש מרץ, לאחר תקופה של חמישה חודשים של התנזרות, חדיד התמודדה עם נסיגה והתקבלה במרכז גמילה. הם גם ציינו את היעדרותה משבוע האופנה האחרון בפריז ביוני, בו השתתפו אחותה ג’יג’י חדיד והחברה הקרובה קנדל ג’נר.

חדיד וקלמן הצטלבו לראשונה בניו יורק ב-2020 תוך כדי שיתוף פעולה בפרויקט משותף. קלמן, הידוע בכישורי הבימוי האמנותי שלו, מילא תפקיד משמעותי בכמה ממיזמי האופנה של חדיד. הקשר המקצועי שלהם התפתח בסופו של דבר לקשר רומנטי.

התמודדות עם מחלות כרוניות

המסע הבריאותי של חדיד היה מאתגר. בשנת 2012 היא חלתה בדלקת קרום המוח הנושאת קרציות מסוסים בחווה של משפחתה בסנטה ברברה. אובחנה שגויה עם ADHD בגיל 14, היא החלה לקחת תרופות שנה לאחר מכן לטיפול בדיכאון ומחלות. למרות ספקנות מצד אחרים, אמה, יולנדה חדיד, הנלחמת אף היא במחלת ליים, תמכה בה לאורך כל התהליך. לאחר טיפולים נרחבים, כולל IV וגישות הוליסטיות, הם נסעו לטיחואנה, מקסיקו, שם מצאו רופא מקומי שהעניק סיוע רב ערך.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה