לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ב-69$ בלבד: אמזון אפשרה לנהגיה למכור את הפיפי שלהם כמשקאות אנרגיה

אמזון, החברה הענקית לקמעונאות, הגיבה בזעם לסרט דוקומנטרי שחשף את התנאים הקשים של נהגי המשלוחים שלה, ואת הטריק המשונה שהשתמש בו יוצר הסרט כדי לבטא את המצוקה בצורה קולנית. הסרט, שנקרא “The Great Amazon Heist” (הגניבה הגדולה של אמזון), נעשה על ידי אובאה באטלר, סופר ופרובוקטור שידוע בעבר על פרויקטים כמו להפוך את המחסן שלו למסעדה יוקרתית ב-TripAdvisor, או להפוך את עצמו למעצב אופנה מומצא. קראו את המקרה המשונה בו הגיע למספר אחד למשקאות האנרגיה הנמכרים ביותר באמזון.

תגיות
משקה האנרגיה שמיוצר מפיפי של נהגי המשלוחים של אמזון
מקרה הזוי או זעקה לעזרה? תרבות הניצול של אמזון

המיזם העסקי הלא שגרתי של באטלר

בסרט, היוצר באטלר מספר כיצד הגיע למחסני אמזון ברחבי העולם, ואסף בקבוקים של שתן שנשארו על ידי נהגי המשלוחים של החברה, שאינם מוצאים זמן לעצור לשירותים בגלל הלחץ והיעדים הבלתי אפשריים שהחברה מטילה עליהם.

צפו בטריילר של הסרט:

באטלר לא הסתפק בכך, אלא החליט להשתמש בשתן כחומר גלם לשתייה אנרגטית שהוא קרא לה “Release” (שחרור), והצליח להכניס אותה למכירה באתר של אמזון עצמה, במחיר של 69 דולר לבקבוק. הוא גם השתמש בשפה שיווקית מתוחכמת, וטען שהשתייה מכילה “אנזימים טבעיים” ו”מינרלים חיוניים” שיעזרו למשתמשים להיות “מוכנים לכל דבר”.

המשקה המשונה הגיעה אפילו למקום הראשון בקטגוריית המשקאות האנרגטיים באמזון, וקיבלה חוות דעת חיוביות מקונים שלא הבינו את הצחוק. באטלר הצליח למכור כ-200 בקבוקים לפני שאמזון הורידה את המוצר מהאתר.

התגובה של אמזון

אמזון, שנתקלה בביקורות רבות בעבר על האופן שבו היא מתייחסת לעובדיה, לא השאירה את הדברים ללא מענה. החברה הוציאה הודעה בה היא אמרה שהסרט הוא “מטעה, משקר ומזיק”, ושהיא “מקפידה להבטיח שנהגי המשלוחים שלה יקבלו את התמיכה והכבוד שהם ראויים להם”.

החברה טענה גם שהיא לא יודעת איך באטלר הצליח להכניס את השתייה למכירה באתר שלה, ושהיא תחקור את העניין ותפעל למניעת חזרתו. היא גם הבטיחה שהיא תפצה את הקונים שרכשו את השתייה, ותזהיר אותם מהסכנות הבריאותיות שלה.

התגובה של באטלר

באטלר, מצדו, אמר שהוא לא התכוון לפגוע באף אחד, אלא להעלות את המודעות למצב הנהגים של אמזון, ולהראות איך החברה מנצלת את הפערים בעולם הקמעונאות. הוא גם הוסיף שהוא לא חושב שהשתייה היא באמת מסוכנת, ושהוא אפילו טעם ממנה בעצמו. “אני לא רואה בעיה בזה, זה רק שתן”, הוא אמר. “אני חושב שזה יותר טבעי מהרוב המשקאות האנרגטיות שאנשים שותים”. אותנו זה הצחיק 🙂

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה