לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דאגות מתעוררות כאשר כרמן אלקטרה נצפתה במצוקה מחוץ לביתה

תגיות
קארמן אלקטרה
"File:Life Ball 2013 - magenta carpet Carmen Electra 05.jpg" by Manfred Werner (Tsui) is licensed under CC BY-SA 3.0.

דוגמנית פלייבוי לשעבר וכוכבת שנות ה-90, כרמן אלקטרה, עוררה לאחרונה דאגות בקרב מעריציה. צילומי פפראצי לכדו את הידוענית בת ה-51 יושבת על המדרגות מחוץ לביתה בלוס אנג’לס, נראית מבולבלת, נסערת ואפילו מזילה דמעות. התמונות המטרידות הותירו רבים לתהות לגבי הסיבה מאחורי מצבה הנוכחי.

תמונות מטרידות

תמונות הפפראצי החדשות, שצולמו ביום ראשון האחרון, מתארות כרמן אלקטרה מבולבלת בעליל במצב בלתי צפוי ולא נעים. החמודה לשעבר של פלייבוי, ששמרה על פרופיל נמוך בתקופה האחרונה, נתפסה כשהיא יושבת שפופה על המרפסת שלה, נראית מוטרדת מאוד. ניתן היה לראות אותה נושמת נשימות עמוקות, מכסה את פניה בידיה ומנגבת דמעות.

מראה ולבוש

במהלך הפרק המציק, אלקטרה הייתה לבושה באנסמבל לא שגרתי, כשהיא לבושה בחולצת Guns N’ Roses בשילוב עם מכנסי הסוואה צבאיים ונעלי ספורט שחורות של אדידס. שערה נמשך כלאחר יד לתוך לחמניה מבולגנת, המשקפת את המהומה לכאורה שהיא חווה.

בעוד התמונות מעוררות חששות בקרב מעריציה, נציגה של הכוכבת הגיעה כדי להפיג את החששות. לפי הצהרה שמסרה לדף שש, נציגה הצהירה כי אין “מה לדאוג”. הנציגה העלתה כי ייתכן שכרמן אלקטרה התמודדה עם מיגרנה, שהוחמרה בגלל החום העז והשמש זורחת ישירות לעיניה.

חיים אישיים ומקצועיים

נכון לעכשיו, לאלקטרה אין ילדים, ומצב היחסים הנוכחי שלה עדיין לא ידוע. סמל שנות ה-90, הידוע בנישואיה הקצרים עם כוכב ה-NBA בדימוס דניס רודמן וגיטריסט רד הוט צ’ילי פפרס דייב נבארו, התרכזה בקריירה שלה ושומרת על פרופיל ציבורי נמוך יחסית.

ראוי לציין שכרמן אלקטרה הופיעה שמחה ותוססת רק לפני מספר שבועות בקמפיין בגדי ים של סקימס לצד כוכבת שנות ה-90 ג’ני מקארתי. המפגש המחודש עם מקארתי לקמפיין תואר כהגשמת חלום על ידי אלקטרה, המציג צד אחר בחייה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה