לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היזהרו מניסיון הונאה מסוכן בחשבון דואר ישראל

תגיות
היזהרו מניסיון הונאה מסוכן בחשבון דואר ישראל תמונה ראשית
היזהרו מניסיון הונאה מסוכן בחשבון דואר ישראל

דואר ישראל חשף לאחרונה ניסיון הונאה מסוכן נוסף המכוון ללקוחותיו. הונאה חדשה זו נועדה לאסוף פרטי כרטיס אשראי מאנשים תמימים. במאמר זה, נספק לכם מידע חיוני על הודעה הונאה זו ועל אמצעי הזהירות  שצריך לנקוט.

המגמה הגוברת של הודעות הונאה

בעקבות פרסום ההנחיות של דואר ישראל למאבק בהונאה מקוונת, צצה הודעה הונאה חדשה, המנסה להונות ישראלים רבים. הודעות זדוניות אלו מחקות דואר רשמי ומשתמשות בטקטיקות שונות כדי לפתות נמענים תמימים לספק מידע רגיש.

הודעת הונאה האחרונה, שנשלחה הבוקר, טוענת שלא ניתן היה למלא פקודה. ההודעה מנחה את הנמען לבקר בקישור ספציפי, “http://laposte-ex.top”, המוביל לאתר אינטרנט המתחזה לדואר ישראל. הכוונה מאחורי הונאה זו היא לאסוף מידע אישי, כולל פרטי כרטיס אשראי, מאנשים תמימים.

עלייה בהודעות הונאה דומות

ניסיון הונאה זה הוא חלק מגל גדול יותר של מסרים דומים המכוונים לישראלים רבים. רק בשבוע שעבר הופצה הודעה נוספת לפיה בחבילה חסר מספר רחוב. הוא כלל קישור לא ידוע, “https://is.gd/illpst”, שהפנה את הקורבנות לאתר הדומה לאתר הרשמי של דואר ישראל. לאחר מכן התבקשו אנשים למסור את פרטיהם האישיים, כולל פרטי כרטיס אשראי.

תגובה ועצות של דואר ישראל

דואר ישראל נקט באמצעים להעלאת המודעות להונאות מקוונות וסיפק דוגמאות להודעות הונאה באתר הרשמי שלו. הם מעודדים אנשים החושדים שקיבלו מייל/SMS פישינג או נתקלו באתר אינטרנט או בחשבון מדיה חברתית המתחזה לדואר ישראל לדווח על כך למשטרת ישראל ולהעביר את המידע לכתובת [email protected]. בנוסף, דיווח בוואטסאפ הוא גם אופציה בשליחת הודעה למספר 050-3954838.

בדואר ישראל מדגישים כי יש לבצע תשלומים רק דרך האזור האישי באתר הרשמי שלהם, https://israelpost.co.il. הם מזכירים ללקוחות שהם אינם אחראים לכל עלויות, חיובים או תשלומים הנובעים מפעילויות הונאה. אם יש ספק לגבי אתר שמתחזה לדואר ישראל, המשתמשים צריכים תמיד להיכנס ישירות לאתר הרשמי.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה