לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההצהרה הפומבית הראשונה של נסראללה מאז פרוץ המלחמה

תגיות
חסן נסראללה
חסן נסראללה, by Unknown author is licensed under CC BY 4.0.

מזכ”ל חיזבאללה חסן נסראללה מסר את ההצהרה הפומבית הראשונה שלו מאז פרוץ המלחמה. רשת החדשות הערבית אל-מנאר פרסמה מכתב המיוחס לנסראללה, שנכתב בכתב ידו. במכתב הוא מבקש להתייחס ללוחמים שנפלו כאל “שהידים בדרך לירושלים” בהתאם לקרב המתמשך עם ישראל מאז ה-7 באוקטובר.

נסראללה מדגיש כי יש לראות בכל קורבן חדש קדוש מעונה בדרך לירושלים, וסנטימנט זה צריך לבוא לידי ביטוי בהצהרות, תהלוכות לוויה ואירועי זיכרון. הוא מתפלל שאללה יברך את כל הקדושים ומשפחותיהם בקבלה, רחמים, עמידה איתנה וכבוד בעולם הזה ובעולם הבא.

פגישת נסראללה עם מנהיגי חמאס והג’יהאד

חסן נסראללה, מזכ”ל חיזבאללה, קיים לאחרונה פגישה בביירות עם סלאח אל-ערורי, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, וזיאד נחלה, יו”ר הג’יהאד האיסלאמי. מטרת הפגישה הייתה לדון בפעולות הנדרשות להשגת ניצחון של הפלסטינים ועזה.

ההתכנסות של ציר הרשע

מפגש זה בין נסראללה, אל-ערורי ונחלה מסמל את ההתכנסות של ציר הרשע. חשוב לציין כי חיזבאללה מוכר כארגון טרור. הפגישה התקיימה כדי להתייחס להתפתחויות ברצועת עזה ובגבולה הצפוני עם ישראל בעקבות מבצע “שיטפון עזה”.

המנהיגים דנו בפעולות שחזית ההתנגדות צריכה לנקוט כדי להבטיח ניצחון אמיתי לעם הפלסטיני ולעזה. לצד הפגישה פרסם נסראללה מכתב בכתב יד שהופץ ברשתות הקשורות לארגון. במכתב הביע שבחים על “הקדושים שלנו על גבול פלסטין הכבושה”.

נסראללה הזכיר במיוחד את יותר מ-40 מחבלי חיזבאללה שנהרגו בעימותים עם כוחות צה”ל בגבול לבנון. מחבלים אלו עוסקים בפיגועים, שיגרו טילי נ”ט ופצצות מרגמה לעבר עמדות צה”ל ויישובים לאורך גבול הצפון מאז תחילת המלחמה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה