לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוצאות המימון של האחים חגג’ הוכפלו, ומה שווי הנדל”ן העדכני שלהם?

תגיות
תמונה של מגדלים
beer5020@ , Freepik

במה מדובר?

הוצאות המימון של האחים צחי ועידו חג’ג’ הוכפלו ברבעון האחרון, כך לפי הדוחות הכספיים שפורסמו, הוצאות ההנהלה עלו ב-50% ושערוך הנדל”ן של החברה עלה גם הוא ב-71 מליון ש”ח ברבעון האחרון. קופת המזומנים של חברת האחרים חג’ג’ עומדת על 215 מליון ש”ח ועליה לפרוע השנה 429 מליון ש”ח.

רבעון מעניין מאוד עבר על האחים חג’ג’ שנחשבים לכרישי הנדל”ן החדשים בישראל. ברבעון האחרון החברה שלהם רשמה הכנסות של 50 מיליון ש”ח לעומת 15 מיליון ש”ח ברבעון המקביל של 2021. במחצית הראשונה של 2022 החברה רשמה הכנסות נאות של 116 מליון ש”ח לעומת 44 מיליון שח במחצית הראשונה אשתקד.

בגזרת שווי החברה ומצבת החובות של האחים חג’ג’ גם כן יש עדכונים מהדוחות האחרונים שפורסמו, מצבת החובות של החברה לזמן קצר עומדת על יותר ממיליארד ש”ח, לעומת החוב לטווח ארוך של החברה שעומד על כ-400 מיליון ש”ח. בדו”ח פורסם גם על קופת המזומנים של החברה שעומדת על 215 מליון ש”ח, שעבור סכום זה כמובן ישנם הגבלות שונות.

שווי הנדל”ן העדכני לפי הדוחות האחרונים של האחים חג’ג’ הוא 71.4, רווח של 64 מיליון שקל מתחילת השנה, גדילה גדולה בתחום הנדל”ן לאחים חג’ג’.

גם הוצאות המימון של האחים חג’ג’ זינקו ברבעון האחרון ל-10.4 מיליון שקל, כמעט כפול מהוצאות המימון ברבעון המקביל של 2021 (5.5 מליון ש”ח). מתחילת 2021 הוצאו המימון של האחים חג’ג’ הסתכמו ב-18.2 מיליון שקל לעומת המחצית של 2021 שהסתכמה בהוצאות מימון של קרוב ל-13 מיליון שקל.

חברת האחים חג’ג’ תצטרך לפרוע בשנה הקרובה הלוואת בהיקף של 334 מיליון ש”ח ובשנה הבאה עליה לפרוע 139 מיליון ש”ח נוספים.

על האחים למחזר את החוב שלה בשנה הקרובה מכיוון וללא המחזור לא נראה שיש לאחים מספיק מזומנים בכדי לפרוע את החובות שלה. 

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה