לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעקבות היעלמותה לפני 16 שנים, הוריה של מדלן מקאן פרסמו הודעה כואבת.

תגיות
הוריה של מדלן מקאן (צילום: רויטרס)
הוריה של מדלן מקאן (צילום: רויטרס)

הורי נערה מפולין התרגשו כאשר חשבו שמצאו את בתם שנחטפה לפני שנים, אך בדיקת DNA חשפה כי לא מדובר באותה הילדה. האכזבה היא כעת גדולה והוריה של מקאן משתפים בתחושותיהם.

הוריה שלה קייט וג’רי מקאן, פרסמו הצהרה קצרה באתר הרשמי של Find Madeleine Campaign המסע המתמשך למציאותה. הם הבהירו שמספר השנים העוברות מאז יום החטיפה עושה להם עוול רגשי והם ממשיכים לקוות שמדלן תחזור אליהם בקרוב. הם גם ציינו את חקירת המשטרה המתמשכת והתומכים במסע שלהם כדי למצוא את בתם האבודה. בני הזוג ציטטו גם את מילות השיר “The Contradiction” שנכתבו על ידי קלייר פולארד כדי לתאר את החרטה והכאב שלהם וכדי להביע את התקווה לפתיחת תהליך חיפוש חדש למדלן.

סיפור ההיעלמות

הסיפור קרה ב-3 במאי 2007, מדלן מקאן הייתה בת ארבע בלבד כשנעלמה מדירת הנופש בפראיה דה לוז, פורטוגל. הוריה, קייט וג’רי מקאן, פרסמו הצהרה כשמיד לאחר מכן באתר הרשמי Find Madeleine Campaign, מבקשים את עזרת הציבור למציאתה. באותו זמן, בית המשפט בגרמניה החליט שלא לדון בתיק עבירות מין נגד אדם שנחשד בפרשת היעלמותה של מדלן.

בחודש אוקטובר האחרון, תובעים האשימו את כריסטיאן ברוקנר במספר מקרים של עבירות מין שנעשו, לכאורה, על ידו בפורטוגל בין השנים 2000 ל-2017. ברוקנר, שכחש כל עוררין של מעורבות בהיעלמותה של מדלן מקאן, זוהה כחשוד ברצח בפרשה על ידי גורמים מפורטוגל ביוני 2020.

מדלן מקאן בגיל 4
מדלן מקאן בגיל 4

התקווה שנגוזה

ג’וליה וונדל בת ה-22, טענה לאחרונה בחשבונות האינסטגרם וה-TikTok שלה כי היא עשויה להיות אותה הילדה שהוכרזה כנעדרת לפני 16 שנים לאחר שיצאה עם משפחתה לחופשה בפורטוגל בשנת 2007. כתוצאה מהשיתוף, צברה וונדל עשרות אלפי עוקבים בשתי הפלטפורמות.  וונדל מסרה שלוש דגימות DNA ובדיקות גנטיות, “היא 100% פולנייה”, מסרה החוקרת הפרטית של הצעירה, ד”ר פיה ג’ונסון ל-RadarOnline.com. “היא אחוז קטן מליטא ורוסיה אבל הבדיקות הראו שהיא מפולין, מה שמוכיח כי אין כל קשר גנטי בינה לבין הוריה של הנעדרת”. 

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה