לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רק נקלעה לסיטואציה: היילי ביבר מרגישה נגעלת מהירבות עם סלינה גומז

תגיות
רק נקלעה לסיטואציה: היילי ביבר מרגישה נגעלת מהירבות עם סלינה גומז
"Selena Gomez - Oslo Spektrum 2013" by NRK P3 is licensed under CC BY-NC-SA 2.0.

“זה לא עניין של…. מחלוקת בין שתי נשים. זה עניין של שנאה נואשת ומתועבת שיכולה להתפשט מסיפורים שפושטים, מעוותים ובלתי פוסקים.”

רקע והקשר

היילי ביבר הייתה קולנית לגבי רגשותיה בנוגע לנרטיבים הכוזבים שנוצרו בהתמודדות עם סלינה גומז בשל ההיסטוריה הרומנטית שלהם עם ג’סטין ביבר.

היילי לא נשארה חייבת לאלה שהשוו בינה לבין סלינה גומז רק על רקע היחסים הרומנטיים של שני הנשים עם ג’סטין ביבר. גומז וג’סטין נפגשו והתקיימו יחסים מתוך-ועד במשך שמונה שנים וסיימו את הקשר שלהם סופית במרץ 2018. היילי וג’סטין נישאו בספטמבר 2018.

Hailey Bieber in Short Sheer Mesh Dress” by Kira143 is licensed under CC BY-SA 4.0.

הדיבור ברשתות החברתיות וההסתייגות של היילי

במהלך הופעתה בסדרת Bloomberg Originals “The Circuit With Emily Chang”, היילי דיברה בגילוי לב בדרמת TikTok שהופיעה מוקדם יותר השנה,  בה משתמשים ניתחו את היחסים עם סלינה גומז. היא הדגישה שהקרב לא היה רק ​​עליה ועל סלינה, אלא שהוא מציין בעיה גדולה יותר – התפשטות שנאה נואשת ומתועבת דרך סיפורים שיקריים שלא פוסקים ברשתות החברתיות. 

גם היילי וגם סלינה ניצלו את ההזדמנות לשיתוף הצהרות בהן מבקשות מאנשים להפסיק את השנאה והמחלוקת בין שתיהן. 

היילי הביעה את הסתייגותה החזקה מהנרטיב שמציג שתי נשים כיריבות רק בגלל הקשר שלהן עם גבר (אפילו עם הגבר הזה הוא ג’סטין ביבר). היא הדגישה שאין שום בעיה או סכסוך בינה לבין סלינה. והצורך שוב ושוב להבהיר את העניין הזה היה בהחלט מתסכל עבורה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה