לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנתונים מציעים למחזיקי ביטקוין להישאר יציבים

תגיות
Credit by: @ thongden_studio, Freepik

נכון לאוקטובר 2022, הביטקוין ירד ביותר מ-60% מתחילת השנה, ובכל זאת נפח המסחר של הביטקוין נשאר עקבי למדי מאז יולי 2022. האם זה אומר שרוב המחזיקים מוותרים על הסיכוי לביטקוין ובוחרים למכור?

מהם ימי מטבעות שנהרסו?

במהלך היסטוריית המסחר של הנכס, יש הבדל משמעותי אם מחיר הקנייה היה בקצה התחתון או הגבוה של ספקטרום המחירים. במקרה של ביטקוין, הספקטרום הזה קצר יחסית – רק 13 שנים – אבל משתנה למדי מבחינת המחיר (נע בין 0-69,000 דולר). המטבע הקריפטו המקורי עבר ארבעה מחזורי שוורים ודובים גדולים, אך כאשר מתרחקים, הוא התקדם ללא הרף.

ההשלכה של מסלול ארוך טווח זה כלפי מעלה ברורה. למשקיעים שהיו הראשונים לקנות ביטקוין יש הכי הרבה מה להרוויח ממכירה, אפילו בשווקי דובים. כמו כן, למשקיעים שניצלו את ההזדמנות לרכוש ביטקוין מוקדם ובעלות נמוכה יותר, הייתה הזדמנות לקנות הרבה יותר ביטקוין באותה כמות של מטבע פיאט בהשוואה למחירים מאוחר יותר בהיסטוריה של הביטקוין.

בתורו, לביטקוין שנכרו ונרכשו קודם לכן יש משמעות ערכית שונה מזו של ביטקוין חדש יותר ששוחרר לאספקה ​​במחזור. אם הביטקוין ה”מיושן” הללו מוחזקים באותו ארנק למשך תקופה ממושכת, פעילות כזו בשרשרת תצביע על הרשעה חזקה של הבעלים במונחים של הצעת הערך לטווח ארוך של הביטקוין. פעילות כזו שולחת איתות חזק לרשת הביטקוין.

בנוסף, למחזיק לטווח ארוך של ביטקוין רדום יש סבירות מוגברת לחוות מחזורי שוק דובים ושורים רבים, מה שמגביר עוד יותר את המשמעות של מעבר ביטקוין ישן.

ביטקוין זוכה לעתים קרובות לביקורת על רמות התנודתיות הגבוהות שלו. עם זאת, יש ביקוש ברור לביטקוין בהשקעות לטווח ארוך, אפילו ב-IRA מסורתיים. CDD הוא אינדיקטור פופולרי ברשת המשמש למדידת הסנטימנט הנשמר על ידי מחזיקים לטווח ארוך – אנשים שרואים ערך בסיכויים ארוכי הטווח של ביטקוין.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה