לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרולס רויס של פרדי מרקורי מוצעת למכירה פומבית למען המלחמה באוקראינה

תגיות
Credit by: kentarotakizawa is licensed under CC BY 2.0.

מכל כוכבי הרוק שעזבו בעולם, פרדי מרקורי הוא כנראה אחד הגדולים. סולן להקת קווין, שחגג לאחרונה באמצעות סרט ביוגרפי, היה סמל – לא רק בבריטניה אלא גם בכל רחבי העולם. בשיא הפופולריות של הלהקה בשנות ה-80, מרקורי הועבר לאולפני ההקלטות על ידי Rolls-Royce Silver Shadow שלו מ-1974.

אם בא לכם לנהוג בכמה מזכרות מרשימות של כוכבי רוק, שימו לב, כי ה-Rolls-Royce Silver Shadow משנת 1974 בבעלות סולן להקת קווין האייקוני פרדי מרקורי תצא למכירה פומבית בחודש הבא. וההכנסות מהמכירה יועברו לארגון צדקה באוקראינה.

על פי הרישום, ה-Silver Shadow משנת 1974 הגיעה לידיו של מרקורי בשנת 1979. שנותיה הראשונות של המכונית מעולם לא תועדו אך ידוע כי המכונית נרכשה על ידי חברת מרקורי, Goose Productions Ltd. מרקורי החזיק בה עד מותו בשנת 1991. לסולן האגדי לא היה רישיון נהיגה, אז הוא השתמש בנהג פרטי שינהג עבורו במכונית המרשימה.

ההכנסות מהמכירה הפומבית עוברות למרכז העל-אנושיים, שהוא ארגון צדקה שהוקם כדי לספק סיוע באוקראינה. באתר הרשמי של ארגון הצדקה נכתב: “אלפי אוקראינים סבלו מפציעות ששינו את חייהם, נפצעו בשדה הקרב וברחובות הערים שלהם. אנחנו משיקים באוקראינה מרכז שיקום נפגעי מלחמה מתקדם למבוגרים וילדים, כדי לתת לאנשים האלה חיי גיבורי על שהם ראויים להם”.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה