לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השחקנית מאיסה עבד אלהאדי עומדת לדין בגין הסתה לטרור ברשתות החברתיות

תגיות
מאיסה עבד אלהאדי
מאיסה עבד אלהאדי | צילום: דוברות המשטרה

השחקנית מאיסה עבד אלהאדי מוצאת את עצמה בבעיה משפטית כשהפרקליטות מגישה נגדה כתב אישום בגין הסתה לטרור. בעקבות פוסטים שלה המביעים שמחה על הטבח בחמאס ותכנים מסיתים ברשתות החברתיות, חקירת משטרת ישראל חיזקה את התיק נגדה. נודע כי אלהאדי אף כתבה בקבוצת וואטסאפ לחברותיה: “חמאס ז***ו את אחותו של הדרום ופלשו לישראל”

הסתה לטרור והזדהות עם ארגון טרור

בכתב האישום נטען כי מאיסה תמכה בטרור באמצעות שני פוסטים של אינסטגרם סטורי, בהם הביעה הזדהות ועידוד למעשי טרור והפגינה תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור חמאס. התביעה טוענת שלפוסטים שלה יש פוטנציאל להסית אחרים לבצע פעולות טרור. הפרקליטות ביקשה את מעצרה עד תום ההליכים המשפטיים.

אלהאדי פרסמה ביום תחילת המלחמה, תמונה של יפה אדר, קשישה בשנות ה-80 לחייה שנחטפה, בעת אירוע חטיפתה, וכתבה: “הגברת יוצאת להרפתקת חייה”. את התמונה צילם ככל הנראה אחד מחוטפיה, ועל גביה נרשם: “הבחורים שלנו טובים”. לצד הכיתוב הוסיפה מספר “אימוג’ים” המביעים לעג. בהזדמנות אחרת באותו יום, פרסמה תמונת טרקטור של מחבלי החמאס פורץ את גדר הגבול עם רצועת עזה ובו כתבה: “Let’s go Berlin style”.

צילום המסך שהעלה עופר שכטר מעמוד האינסטגרם של מאיסה עבד אלהאדי
צילום המסך שהעלה עופר שכטר מעמוד האינסטגרם של מאיסה עבד אלהאדי (צילום: אינסטגרם)

תגובת הסוכנות

הסוכנות של עבד אלחאדי, פרי כפרי, החליטה לנתק עמה את הקשר בתחילת המלחמה, שכן הם נחשפו לתכנים המטרידים שהעלתה. מנהלת הסוכנות, שלי אלוני, הביעו את גינוי התוכן והדגישו כי גילויי אנטישמיות כלפי העם היהודי, כמו תמיכה בחמאס, לעולם לא יסלחו.

בנוסף, חברת HOT נקטה בפעולה על ידי הסרת תוכן שמציג את עבד אלהאדי, כולל הסדרות “מתים לרגע” ו”תנומות”, משירות ה-VOD שלהם. החברה מגנה בחריפות את דבריה ותמיכתה בארגון טרור, מצהירה כי לא תשתתף בהפקות עתידיות, וקוראת לגופי הפקה ושידור אחרים ללכת בעקבותיה.

השלכות והליכים משפטיים

עבד אלהאדי, למרות שאינו עצור כעת, עומד בפני הליכים משפטיים. אם תימצא אשמה, היא עלולה לעמוד בפני השלכות משמעותיות על הסתה לטרור וחשיפת הזדהות עם ארגון טרור. על פי הדיווחים, החקירה חשפה ראיות לעבירות נוספות הקשורות להזדהותה עם ארגון הטרור באמצעות הודעות הוואטסאפ שלה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה