לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיזוק העורף: פרויקטים מרגשים ומפתיעים בזמן המלחמה

תגיות
חיזוק העורף: פרויקטים מרגשים ומפתיעים בזמן המלחמה

ככל שהמלחמה נמשכת, קמו מיזמים רבים המוקדשים לתמיכה בקהילה ולחיזוק העורף. יוזמות אלו מטרתן לרומם את רוחם של כוחות הביטחון, לשפר את החוסן הנפשי בקרב האזרחים, ולתת מענה לצרכים של בעלי חיים המושפעים גם הם מהכאוס. ממתן פינוקים בחינם ועד להצעת תמיכה רגשית, פרויקטים אלה מדגימים את החוסן והאחדות של הישראלים בזמנים מאתגרים.

תמיכה בכוחות הביטחון

רשת rebar מציעה משקה חם חינם מהסדרה החמה החדשה שלהם לכל מי שלבוש במדים, במטרה לחזק את המורל של כוחות הביטחון. במקביל, סינמטק חולון מקבל את פני הקהל הרחב בהקרנת סרטים בחינם, המאפשרת לאנשים לקבל רגע של בילוי בתוך המלחמה.

מבשלת הבירה ג’מס

מבשלת הבירה הישראלית ג’מס לקחה על עצמה את המשימה להפיץ עשרות אלפי ארוחות חמות וכשרות מדי יום. כדי לקיים את המאמץ הזה, המבשלה השיקה קמפיין עולמי לגיוס כספים, שכבר עולה על 90,000 דולר. בנוסף, הוקם הפרויקט הדיגיטלי #breathe, המספק כלים פשוטים בצורת סרטונים ואנימציות שיסייעו לאזרחים, כולל ילדים וחיילים, להתמודד עם חרדה ולחץ.

מערכות תמיכה למשפחות

“אמהות בחזית” יזמה מערך תמיכה ארצי לאמהות, סבתות ובני זוג של לוחמים, המציע מפגשי זום אינטימיים בהנחיית פסיכולוגים ומנחים. במקביל, “עשר ביס” יצרה עמוד ייעודי שיאפשר לאזרחים לתרום ארוחות חמות, מוצרי מזון ומוצרי טואלטיקה לתושבים שנפגעו מהמלחמה, לרבות ניצולי שואה ופצועים.

תמיכה רפואית וקווי סיוע רגשיים

עמותת “בשבילך”, בראשות הרב יוסי ערבליך, הקימה מרכז המעניק תמיכה רפואית מקצועית חינם לחיילים, אזרחים ובני משפחותיהם שנפגעו מפציעות מלחמה. בינתיים, האגודה הישראלית לגרונטולוגיה הקימה קו סיוע שיציע תמיכה רגשית לקשישים שעלולים לחוות מצוקה.

טיפול בחיות מחמד ובעלי חיים

חיות מחמד ובעלי חיים אינם פטורים מהלחץ הנגרם כתוצאה מהאזעקות והרעשים הקשורים למלחמה. ד”ר ליאת מורגן, וטרינרית ומייסדת אתר יד4, מספקת חמישה טיפים חשובים שיעזרו לבעלי חיות מחמד ליצור סביבה בטוחה ורגועה לבעלי החיים שלהם בתקופה מאתגרת זו.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה