לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סעיף הזהב: חשיפת החוזה של סתיו למקין ב-10 מיליון יורו בשחטאר דונייצק

תגיות

אחת ההעברות הכובשות בכדורגל הישראלי התרחשה היום כשסתיו למקין חתם רשמית עם אלופת אוקראינה שחטאר דונייצק, שתשתתף העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות. מדובר בהעברה משמעותית ראשונה עבור אחד הכוכבים העולים של נבחרות הנוער הלאומיות, לאחר הופעות בולטות בטורנירי מונדיאטו וג’וניור יורו. 

מו”מ ופרטי חוזה

לאורך כל תהליך המשא ומתן ייצג עו”ד רועי רוזן יחד עם אביו שחר את למקין וחתמו על החוזה באופן רשמי ברומא בנוכחות נציגי שחטאר. החוזה לחמש שנים כרוך בשכר שנתי של כחצי מיליון יורו, בליווי בונוסים שונים. יש לציין כי החוזה כולל סעיף שחרור שנקבע בסכום ניכר של 10 מיליון יורו.

באתגר סעיף השחרור

למרות שסעיף השחרור אולי נראה גבוה, זה נוהג סטנדרטי למועדונים כמו שחטאר דונייצק. עם זאת, החתימה הרשמית על החוזה התעכבה מעט ביומיים עקב התעקשותו של עו”ד רוזן לקבל את סעיף השחרור שצוין. למרות פניות ממועדונים בולטים אחרים כמו פיינורד, איינדהובן, יאנג בויז ובזל, היה זה המאמן פטריק ואן ליון, שהכיר את למקין מתקופתו כראש מחלקת הנוער במכבי תל אביב, שדחף לעסקה עם נחישות מרבית.

הבטחות במהלך ההעברה

למרות המעבר של למקין לדונייצק תמורת סכום צנוע יחסית של 750 אלף יורו, עסקה זו נותרה אחת העסקאות היותר יקרות של שחטאר העונה בשל הסכסוך המתמשך עם רוסיה. עם זאת, למקין קיבל הבטחות שהוא ישחק במקומות מאובטחים מכיוון שמשחקי הליגה אמורים להתקיים בקייב, בעוד שמשחקי ליגת האלופות יתקיימו בהמבורג. יש לציין שלמקין לא התייעץ או דיבר עם מנור סולומון, שכיכב בעבר בשחטאר לפני שעבר לאנגליה. למרות זאת, בני משפחתו סיפקו את אישורם למעבר לאוקראינה.

הפרספקטיבה של הפועל תל אביב

הפועל ת”א, כאמור, תקבל 750,000 יורו עבור העברתו של למקין, בהתאם לסעיף השחרור שלו כשעשה את המעבר ממכבי ת”א בגיל 14. הודעת המועדון הביעה גאווה על המסע של למקין מאז שהצטרף למחלקת הנוער שלהם ב- גיל 14, מתקדם בכל הרמות ובסופו של דבר רשם 36 הופעות בנבחרת הבוגרת. להופעות הבולטות של למקין בנבחרות הנוער של ישראל היה חלק משמעותי בהצלחתן בגביע העולם ובאליפות אירופה בקיץ האחרון.

חן סול, מנהל מחלקת הכדורגל בהפועל ת”א, הוסיף: “אנחנו גאים בסתיו. הוא עבד קשה מאוד כדי להפוך לאחד משחקני הכדורגל הצעירים המבטיחים לא רק בישראל – והוכיח זאת בטורנירים קשים במהלך הקיץ. עצוב לנו לראות אותו הולך, אבל יחד עם זאת אנחנו שמחים בשבילו ומאחלים לו רק טוב. סתיו התפתח והשתדרג במועדון – ותמיד יהיה חלק בלתי נפרד ממשפחת הפועל ת”א ותמיד נעשה הכל כדי לתמוך בו. הוא אדם נהדר ושחקן מצוין שגורם למועדון ולמדינה שלו גאווה”.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה