לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיאטל רועדת: המופע טיילור סוויפט גרם לרעידת אדמה בעוצמה של 2.2 בסולם ריכטר

תגיות
טיילור סוויפט בהופעה בסיאטל
סיאטל רועדת: המופע טיילור סוויפט גרם לרעידת אדמה בעוצמה של 2.2 בסולם ריכטר

סיאטל, וושינגטון – נראה שכוח הכוכבים של טיילור סוויפט אינו יודע גבולות. הקונצרטים האחרונים של סנסציית הפופ ב-Lumen Field בסיאטל זכו לתשומת לב לא רק בגלל ההופעות המחשמלות שלהם אלא גם בגלל הפעילות הסייסמית הבלתי צפויה שהם יצרו. לפי נתונים שפירסם פרופסור ג’קי קפלן-אוירבך, מומחה לגיאולוגיה מאוניברסיטת ווסטרן וושינגטון, האנרגיה שנוצרה על ידי המעריצים האדוקים של סוויפט גרמה לפעילות סיסמולוגית בגודל 2.3 בסולם ריכטר.

כוחו של קהל נלהב

פרופ’ קפלן-אוירבך השווה את האירוע יוצא הדופן הזה לרעידת אדמה קודמת שנגרמה על ידי אוהדי הכדורגל של סיאטל סיהוקס עוד בשנת 2011. באותה תקופה נרשמה רעידת אדמה בעוצמה של 2.0 בסולם ריכטר, הידועה בחיבה בשם רעידת החיה. העובדה שקהל ההופעות של סוויפט עלה על סדר גודל כזה ממחישה את ההתלהבות והאנרגיה העצומה שהמעריצים שלה מביאים להופעות שלה.

הפעילות הסייסמית שנגרמה מההתלהבות של הקהל ריתקה הן מדענים והן את צופי הקונצרטים כאחד. זה ממחיש את ההשפעה והכוח המדהימים של מוזיקה לקרב אנשים וליצור חוויה בלתי נשכחת. סוויפט עצמה הכירה בהשפעת האנרגיה של מעריציה, והביעה את הכרת התודה שלה בפוסט במדיה החברתית. “כל הצרחות, הקפיצות, הריקודים, השירה – זה באמת היה אחד מסופי השבוע הכי טובים שלי אי פעם”, כתבה.

סוויפט שוברת שיאי הכנסות

האירוע הסייסמי הזה מוסיף להישגים המרשימים ממילא של הסיור המתמשך של טיילור סוויפט, The Eras Tour. מוקדם יותר החודש דיווח Pollstar, מגזין אמריקאי בעל שם, כי הסיור צפוי לעשות היסטוריה על ידי יצירת רווח של למעלה מ-1.4 מיליארד דולר. סוויפט צפויה לחצות את “רף מיליארד הדולר” הנכסף במרץ 2024, ותחזק את מעמדה כאחת האמניות המצליחות ביותר בכל הזמנים.

סיבוב ההופעות של Eras החל לפני ארבעה חודשים באריזונה וכבש את הקהל ברחבי צפון אמריקה. ההכרזה האחרונה של סוויפט על תאריכי הופעות באסיה ובאירופה הרחיבה עוד יותר את הטווח הגלובלי של סיבוב ההופעות. עם סך של 131 הופעות מתוכננות, מעריצים ברחבי העולם מצפים בשקיקה לחוות את הקסם והאנרגיה הסיסמית שהקונצרטים של סוויפט מביאים.

הדרך של המוזיקה

בעוד שהפעילות הסייסמית הנגרמת על ידי קהל הקונצרטים של סוויפט עשויה להיות אירוע מפתיע, היא משמשת עדות להשפעה המדהימה שיכולה להיות למוזיקה על חייהם של אנשים. כשהמעריצים ממתינים בקוצר רוח לשלב הבא של The Eras Tour, הציפייה נבנית לאנרגיה הסייסמית ולרגעים הבלתי נשכחים שעומדים לפניהם. טיילור סוויפט ממשיכה לשבור שיאים, גם בתעשיית המוזיקה וגם עכשיו, פשוטו כמשמעו, בתחום הגיאולוגיה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה