לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איחור באוטובוסים: כך קיבלה נוסעת פיצוי של אלפי שקלים

תגיות
איחור באוטובוסים: כך קיבלה נוסעת פיצוי של אלפי שקלים
איחור באוטובוסים: כך קיבלה נוסעת פיצוי של אלפי שקלים

אחת מהנוסעות התעצבנה ממתין לאוטובוס שהיה מאחר באופן תדיר, והחליטה להגיש תביעה משפטית. ההחלטה השתלמה לה, מאחר והיא קיבלה פיצוי כספי בסכום של אלפי ש”ח. בתגובה לתביעה, חברת התחבורה דן הסבירה את הסיבות לאיחורים בקו האוטובוס, והם לא היו באשמתה.

ענת גיאת ורנר, שנוסעת מדי בוקר באוטובוס מפתח תקווה לתל אביב לעבודה, החליטה שכבר אין לה סבלנות. לאחר שהיא פנתה לחברת האוטובוסים ולא ראתה תוצאות, היא החליטה להגיש תביעה משפטית. בסופו של דבר, היא זכתה בפיצוי בסך 8,000 ש”ח.

 “אני לא יכולה אפילו לספור כמה פעמים חיכיתי לאוטובוס והתאכזבתי. במשך שנתיים אין שבוע שזה לא קורה, לפעמים גם פעמיים בשבוע. בסוף נמאס לי. הייתי כל כך מתוסכלת, ואמרתי: די, את בגיל שאת לא יכולה לעמוד ולבכות בגלל שהאוטובוס שלך לא מגיע, תעשי משהו”.

ואכן עשתה מעשה

ענת גיאת ורנר תבעה את חברת “דן” בבית המשפט לתביעות קטנות על 28 מקרים שבהם הקו איחר או לא הגיע. בית המשפט פסקה לטובתהו קבע שענת תקבל פיצוי של 8,000 שקל מחברת האוטובוסים, בלי שנדרשה להוכיח נזק. מאז, לדבריה, האוטובוס לא מאחר עוד. (בואו נקווה שזה אכן ימשיך כך.)

תגובת חברת דן

“התביעה מתייחסת לאירועים מתקופת הקורונה ואילך, שבה שונו נוהלי הנסיעה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. גם אחריה, המציאות התחבורתית בגוש דן כוללת עבודות בנייה במוקדים רבים ועומסי תנועה חריגים, שגורמים לאיחורים שאינם בשליטתנו. כמחווה של רצון טוב, החליטה החברה להגיע לפשרה עם התובעת ולא לגרור את המשפט עד לפסק הדין”.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה