לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עלתה הפרסומת החדשה של לואי ויטון עם מסי ורונאלדו?

תגיות
Credit by: IN cristiano

בשבת, 19 בנובמבר, הפתיע מותג מוצרי העור היוקרתי לואי ויטון את כל עוקביו, בעיקר חובבי הכדורגל, בפרסומת בכיכובם של שחקני העילית כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי, בה ניתן לראות אותם משחקים שחמט על מזוודה.

לא הרבה חברות אספו את מה שרוב העולם מחשיב לשני השחקנים הטובים בהיסטוריה. שני השחקנים הנהדרים הללו הם הסופרסטארים הכי גדולים של עולם הכדורגל ב-15 השנים האחרונות, והם גובים תשלום רק עבור העלאת פוסטים לאינסטגרם. 

כמה עלתה הפרסומת עם כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי? במהלך השנים האחרונות התמחתה החברה הבריטית בשיווק והייתה היוצרת של כלי תכנון ותזמון לאינסטגרם ופייסבוק. Hopper HQ מפרסם רשימה שנתית של העלויות היקרות ביותר באפליקציית המצלמה לפי החשבונות היוקרתיים ביותר.

בראש הדירוג הזה נמצא הכוכב הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו, שיש לו הכי הרבה עוקבים באינסטגרם, עם 497 מיליון. כריסטיאנו גובה 2 מיליון דולר 397 אלף דולר עבור פוסט אחד בלבד. את המקום השלישי בדירוג תופס ליונל מסי, שמקבל מיליון דולר 777 אלף דולר עבור כל פרסום.

לנתון הנ”ל יש להוסיף את שירותיה של הצלמת האמריקאית אנני ליבוביץ, שצילמה את התמונה. חלק מהתקשורת מציינת כי יום השירות שלה יעלה כ-170,000 דולר, מה שבוודאי הלך הרבה יותר רחוק בגלל הנתונים מול העדשה שלה.

אנחנו איננו יודעים כמה כל אחד מהכוכבים קיבל עבור הפרסומת, אך ניתן להצביע על כך שהפרסומת של לואי ויטון עם כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי יכול היה בקלות לחרוג מ-5 מיליון דולר.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה