לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כפויית טובה: השחקנית מאיסה עבד אלהאדי תמכה במתקפת חמאס

תגיות
מאיסה עבד אלהאדי
מאיסה עבד אלהאדי | צילום: דוברות המשטרה

מאיסה עבד אלהאדי עוכבה על ידי המשטרה לחקירה בעקבות הבעת שמחה על הטבח בחמאס ב-7 באוקטובר. המעצר נגרם מפרסומים ברשתות החברתיות, כולל תמונה המציגה את פריצת גדר הגבול עזה-ישראל עם כיתוב המתייחס לנפילת חומת ברלין כתבה “Lets Go Berlin Style”. עופר שכטר, שותפה מהסדרה “מתים לרגע”, מתח ביקורת פומבית על מעשיה והאשים אותה בבגידה.

התאבדות מקצועית

כשהידיעות על מעצרה של מאיסה עבד אלהאדי התפשטו, ההשלכות התרחבו לקריירה שלה ובדצק. HOT, חברת ההפקה איתה שיתפה פעולה, הודיעה כי ינתקו עמה את הקשר. כל התוכן שמציג את השחקנית יוסר משירות הווידאו על פי דרישה (VOD) שלהם. בנוסף, נשמעה גינוי נרחב למעשיה, כאשר רבים רואים בתמיכתה בחמאס הסתה לטרור ולאלימות.

תגובת המשטרה והליכים משפטיים

המשטרה הגיבה לאירוע, והדגישה את מחויבותה למאבק בהסתה לטרור ולאלימות. תמונה של השחקנית האזוקה עם דגל ישראל ברקע שוחררה בתחילה אך לאחר מכן הוסרה. מהמשטרה נמסר עוד כי מעצרה התבסס על פוסטים ופעילויות ברשתות החברתיות שבהן שיבחה והסתה ארגון טרור. השחקנית הופיעה בפני שופט, ומעצרה הוארך עד 26 באוקטובר.


“בעקבות מספר פוסטים שעלו ברשתות החברתיות ופניות נוספות שהתקבלו אודות שחקנית במקצועה שהיא משפיענית רשת בחברה הערבית המפרסמת פוסטים ופעילות במדיות השונות, בהם הביאה דברי שבח והסתה בארגון טרור, החשודה הובאה לתחנת המשטרה שם נחקרה ונעצרה”

רקע

מאיסה עבד אלהאדי, המזדהה כפלסטינית בעלת תעודת זהות כחולה ישראלית, הייתה מעורבת במספר הפקות ישראליות וערביות. היא השתתפה בסדרות ישראליות פופולריות כמו “מתים לרגע”, “בתולות” ו”שנות ה-80″, וכן בפרויקטים בינלאומיים כמ (“מלחמת העולם Z”, “שרקייה”).. בשנים האחרונות עבדה גם עם במאים פלסטינים וערבים מוערכים. בראיון עבר היא הביעה את סירובה לעבוד על הסדרה “פאודה” בשל תפיסתה כתעמולה.

“כשקראתי את התסריט לא האמנתי לגודל הפרופגנדה והשקר שיש שם. אני לא יכולה להיות חלק מזה. אני מעדיפה לשבת בבית בלי כסף ובלי לעבוד, רק לא לעשות טעויות. זאת המלחמה שלי, וככה אני נלחמת”.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה