לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כשהבורסה פוגעת רווחים קמעונאיים – מה כדאי לדעת השבוע?

תגיות
גרף בורסה או מסחר במט"ח בקונספט גרפי מתאים להשקעה פיננסית או
nicedream30@ , Freepik

המניות בארה”ב יוצאות מהשבוע הטוב ביותר שלהן מאז יוני, והיכולת של וול סטריט להאריך את רצף הניצחונות בימים קדימה תלויה ככל הנראה בחדשות מהמגזר הקמעונאי.

נתוני אינפלציה קלים יותר הציתו מחדש את תקוות המשקיעים ששינוי במדיניות המוניטרית קרובה, ותוצאות רווחים מרכזיות של קמעונאים ודו”ח ממשלת אוקטובר על המגזר עשויות להעמיד את האופטימיות הזו במבחן.

מחלקת המסחר גם תפרסם את דו”ח המכירות הקמעונאיות החודשי שלו לאוקטובר ביום רביעי, כאשר כלכלנים שנסקרו על ידי בלומברג מעריכים עלייה בכותרת של 1.0% לאחר שההוצאות היו קבועות במהלך החודש הקודם.

המהלכים הגיעו לאחר שקריאת המדד האחרונה הציבה את קצב האינפלציה השנתי של 7.7% באוקטובר ו-0.4% במהלך החודש, בעוד שמדד המחירים לצרכן “הליבה” – שמוציא את קטגוריות המזון והאנרגיה הפכפכות – הואט ל-6.3% בהשוואה ל-6.3%. שנה ו-0.3% באוקטובר. הנתונים היו טובים יותר מהקריאות של וול סטריט לעלייה של 7.9% משנה לשנה ו-0.5% עלייה חודשית וירידה משמעותית מהמספרים של ספטמבר.

לפי בנק אוף אמריקה, שני גורמים אחראים לזינוק הצפוי בדפוס של אוקטובר: סבב נוסף של אמזון פריים דיי ומבצעים נלווים בנוסף לאירוע של יולי, יחד עם פריסת תשלומי גירוי חד-פעמיים בקליפורניה, המהווים בערך אחד -שביעית מהכלכלה הלאומית. עלייה בהוצאות הדלק עקב עליית מחירי הדלק תרמה אף היא לעלייה הצפויה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה