לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משטרת דובאי מכחישה דיווחים על פיגוע דקירה נגד ישראלים

תגיות
משטרת דובאי by Flying Photog is licensed under CC BY-ND 2.0.

על רקע המלחמה המתמשכת והדאגה הגוברת לבטיחות הישראלים בחו”ל, דיווחים אחרונים טענו כי ארבעה תיירים ישראלים נדקרו בדובאי. עם זאת, משטרת דובאי בוחרת להכחיש את הדיווחים הללו, וקבעה שהם אינם נכונים. חשבון הטוויטר הרשמי של משרד המדיה של ממשלת דובאי, @DXBMediaOffice, פרסם הצהרה המכחישה את פיגוע הדקירה לכאורה. ההצהרה הדגישה כי בטיחות ואבטחה הם בעלי חשיבות עליונה באיחוד האמירויות הערביות והמליצה לאנשים לחפש מידע מדויק מהערוצים הרשמיים.

משטרת דובאי מכחישה פיגוע דקירה

אתמול אחר הצהריים הפיצו כמה ערוצי חדשות דיווחים מדאיגים שטענו כי ארבעה תיירים ישראלים נדקרו בדובאי. דיווחים אלו עוררו בהלה בקרב ישראלים, בעיקר אלו שעזבו את הארץ בתקופה האחרונה עקב מבצע חרבות ברזל המתמשך. עם זאת, משטרת דובאי התייחסה במהירות למצב, והכחישה את החדשות על פיגוע הדקירה לכאורה. ההכחשה סיפקה הקלה מסוימת למודאגים לגבי ביטחונם של הישראלים באיחוד האמירויות.

“מכוניות משטרת דובאי” by AlBargan is licensed under CC BY-ND 2.0.

ביטחון בראש סדר העדיפויות באיחוד האמירויות

ההצהרה של משטרת דובאי הדגישה את חשיבות הבטיחות והביטחון באיחוד האמירויות הערביות. המדינה מחויבת להבטיח את רווחת תושביה ומבקריה, לרבות תיירים ישראלים. התגובה המהירה של משטרת דובאי נועדה להבהיר את המצב ולהרגיע אנשים המחפשים מידע מדויק.

לאור הדיווחים המופצים וההכחשה של משטרת דובאי עדיין מומלץ להסתמך על ערוצים רשמיים למידע מדויק. משטרת דובאי ממליצה לכולם לבקש עדכונים ממקורות מורשים כדי להישאר מעודכנים לגבי מצב העניינים בפועל.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה