לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סין מדווחת על עלייה עצומה במקרי המוות מקורונה

תגיות
Credit by: Freepik

סין אמרה ביום שבת שכמעט 60,000 אנשים עם קורונה מתו בבית החולים מאז נטשה את המדיניות שלה בחודש שעבר, עלייה עצומה מהנתונים שדווחו בעבר, בעקבות ביקורת עולמית על נתוני הקורונה במדינה.

בתחילת דצמבר, בייג’ין פירקה בפתאומיות את משטר האנטי-וירוס המחמיר שלה בן שלוש שנים של בדיקות תכופות, גבולות נסיעות והסגרות המוניות לאחר הפגנות נרחבות בסוף נובמבר, והמקרים עלו מאז ברחבי המדינה של 1.4 מיליארד.

פקיד בריאות אמר בשבת כי קדחת הקורונה ואשפוזי חירום הגיעו לשיא ומספר החולים המאושפזים ממשיך לרדת. בין ה-8 בדצמבר ל-12 בינואר, מספר מקרי המוות הקשורים לקורונה בבתי חולים סיניים הסתכם ב-59,938, אמר ג’יאו יאהוי, ראש הלשכה למינהל רפואי תחת נציבות הבריאות הלאומית (NHC), בתדרוך לתקשורת.

מתוך ההרוגים הללו, 5,503 נגרמו מאי ספיקת נשימה עקב קורונה והשאר נבע משילוב של קורונה ומחלות אחרות, אמרה.

בעוד מומחי בריאות בינלאומיים חזו לפחות מיליון מקרי מוות הקשורים לקורונה השנה, סין דיווחה בעבר על קצת יותר מ-5,000 מקרי מוות מאז החלה המגיפה, אחד משיעורי התמותה הנמוכים בעולם.

הרשויות דיווחו על חמישה או פחות מקרי מוות ביום במהלך החודש האחרון – נתונים שאינם עולים בקנה אחד עם התורים הארוכים שנראו בבתי הלוויות ושקיות גופות שנראו יוצאים מבתי חולים צפופים.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה