לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סרגון רוכשת את סיקלו: מרחיבה את הנוכחות בשוק הרשתות הפרטיות

תגיות
סרגון רוכשת את סיקלו: מרחיבה את הנוכחות בשוק הרשתות הפרטיות
סרגון רוכשת את סיקלו: מרחיבה את הנוכחות בשוק הרשתות הפרטיות

סרגון מפתחת ומשווקת פתרונות תקשורת אלחוטית לדור 5, הודיעה על הסכמה סופית לרכישת סיקלו, ספקית של פתרונות תקשורת אלחוטיים במהירות גבוהה באזורים עירוניים, פרבריים וכפריים. הרכישה, בשווי של 13-15 מיליון דולר, תאפשר לסרגון להרחיב את נוכחותה בשוק הרשתות הפרטיות ונותני השירותים הקטנים בצפון אמריקה. במסגרת העסקה תנפיק סרגון כ-1.5 מיליון מניות רגילות לפיצוי בעלי המניות של סיקלו.

אסטרטגיית צמיחה והתרחבות

המיזוג עם סיקלו צפוי להאיץ את אסטרטגיית הצמיחה של סרגון. על ידי מינוף המומחיות והמוצרים של סיקלו, סרגון שואפת להביא את הפתרונות של Cyclo לאזורים וללקוחות שבהם כבר יש לה נוכחות מבוססת בטווח הקרוב. בטווח הארוך, סרגון מתכננת לשלב מוצרים משלה וליצור היצע מקיף לרשתות פרטיות ולספקי שירותים קטנים. בנוסף, הרכישה תסייע לסרגון להגדיל את נוכחותה בשוק גלי המילימטרים בצפון אמריקה, ולמצב את עצמה כמובילת שוק.

הזדמנויות בשוק 

סרגון מזהה את הצמיחה הפוטנציאלית של גלי מילימטר בשוק התחבורה האלחוטית בשנים הקרובות. עם רכישה זו, סרגון זוכה לנקודת כניסה לטכנולוגיית PtMP (Point-to-Multipoint) וגישה אלחוטית קבועה. על ידי הרחבת נתח השוק שלה בגלי מילימטר, סרגון צופה גידול בהכנסות ודריסת רגל חזקה יותר בתחום התקשורת האלחוטית.

חיזוק המצב הפיננסי ומסגרת האשראי

במסגרת העסקה, סרגון תרחיב את סך מסגרת האשראי שלה ב-5 מיליון דולר, ויביא אותו לסכום כולל של 77 מיליון דולר. בנוסף, המלווה העיקרי של סיקלו יצטרף לקונסורציום ההלוואות של סרגון, ובכך יחזק עוד יותר את מצבה הפיננסי של סרגון ואת התמיכה במאמצים עתידיים.

המומחיות והנוכחות החזקה של סיקלו בשוק

סיקלו ביססה את עצמה כמובילת שוק עבור התקנות E-band בארצות הברית, כשהיא פורסת למעלה מ-300,000 יחידות אנטנות חיצוניות ביותר מ-50 מדינות. עם כ-60 עובדים ברחבי העולם, סיקלו מביאה מומחיות טכנית עמוקה בתקשורת בתדרי רדיו וטכנולוגיית PtMP. החברה מוכרת בזכות פריסות מהירות, פתרונות ידידותיים למשתמש, יכולות בדיקה חזקות ומחויבות לחדשנות.

התאמה אסטרטגית והתאמה תרבותית

גם סרגון וגם סיקלו רואים ברכישה שותפות מושלמת, המונעת על ידי חזון טכנולוגי משותף, סינרגיות שיווקיות והתאמה תרבותית. השילוב בין הנוכחות בשוק של סרגון לבין ההתקדמות הטכנולוגית של סיקלו צפוי ליצור כוח חזק וחדשני בתעשיית התקשורת האלחוטית.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה