לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עם הכנסות של 1.74 מיליון שקל – רמי לוי בעלייה

תגיות
קרדיט: פייסבוק | רמי לוי - שיווק השקמה

במה מדובר?

רשת השיווק של רמי לוי עם צמיחה מרשימה ברבעון השני של 2022 ומחזיקי המניות יהנו מדיבידנד של 30 מליון ש”ח, שיתווספו ל-318 מליון שחולקו מתחילת 2021.

רשת השיווק של רמי לוי – רמי לוי שיווק השקמה פירסמה היום את תוצאות הרבעון השני של 2022.

החברה הציגה הכנסות של 1.74 מיליארד שקל שהם עלייה של 9% בהכנסות החברה. החברה גם הציגה את הרווח הנקי של החברה ברבעון זה 37 מליון שקל, עלייה במחצית זו ב-9% שהם 118 מליון שקל, בהחלט רבעון נהדר לרמי לוי.

גם מכירות המותג עלו ושיעור המכירות לרבעון זה עומד על 21.9% לעומת 18.6% ברבעון המקביל 2021. גם רכישות ומיזוגים על הפרק בחברה של רמי לוי, הצהרת החברה כללה את קופת המזומנים והשקעות לזמן קצר של החברה בסך 950 מליון שקל, בהודעה נכתב שחלק מסכום זה יושקע בהשקעות ומיזוגים.

מה עם דיבדנדים? בעלי המניות בהחלט ירוויחו מהעלייה המרשימה של החברה, ההודעה של החברה כללה גם הכרזה על חלוקת דיבדנד בסך 30 מליון שקל, בנוסף ל-318 שקל שחולקו מתחילת שנת 2021. בתקופת ההתייקרות עקב שלל הסיבות ב-2022, הודעת הרשת כללה גם הסבר לעליית החברה “הציבור בישראל רואה ברמי לוי את רשת השיווק המשפיעה ביותר להורדת יותר המחייה בישראל” נכתב בהודעה החברה, רשתו של רמי לוי רואה חשיבות רבה להיות סל הקניות הזול במדינה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה