לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פשוט לא יאומן: מוחמד חדיד משווה את ישראל לנאצים

תגיות
ג'יג'י חדיד
ג'יג'י חדיד, by The Door is licensed under CC BY-SA 4.0.

פוסט ברשתות החברתיות של מוחמד חדיד, אביהם של הדוגמניות ג’יג’י ובלה חדיד, עורר זעם לאחר שהשווה את ישראל לנאצים לאחר מתקפת הטרור האכזרית שביצע חמאס שהתרחשה ב-7 באוקטובר, בעוד שרבים מגנים את המעשים הנתעבים של חמאס, חדיד בחר להפנות את ביקורתו כלפי ישראל בצורה נתעבת, כשכתב “ושניהם תייגו את הקורבנות שלהם כטרוריסטים”

ההשוואה המטרידה

מוחמד חדיד עלה לעמוד האינסטגרם שלו פוסט כדי לערוך השוואות בין ישראל לנאצים. הפוסט שהוסר מאז קיבל דיווחים רבים ממשתמשים ישראלים. תוכן הפוסט הכיל מידע כוזב ותעמולה בוטה. לרוע המזל, הוא זכה לתמיכה ממספר משמעותי מ-1.3 מיליון העוקבים שלו.

“לרכז קבוצות על פי גזע בגטאות ומחנות (אושוויץ)”, נכתב תחת צלב הקרס – ואותו הדבר בדיוק נכתב תחת דגל ישראל, עם שינוי קל – במקום אושוויץ, “עזה”

הצהרות שנויות במחלוקת

אין זו הפעם הראשונה שחדיד מתבטאת בעניין הסכסוך בין ישראל לחמאס. זמן קצר לאחר מתקפת הטרור, הוא התייחס לישראל כ”היטלר של הזמן המודרני” בסטורי באינסטגרם. גם בתו, בלה חדיד, הביעה את הביקורת שלה על ישראל, אך באופן מפתיע היא הביעה את תנחומיה ​​הן למשפחות הישראליות והן לפלסטיניות שנפגעו מהאלימות וגינתה את מתקפת הטרור של חמאס.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה