לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם קים קרדשיאן באמת יוצאת עם כדורסלן בן 24?

תגיות
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן

בימים האחרונים נחשפו חשדות כי קים קרדשיאן, אושיית הרשת ומיליארדרית בת ה-42, פצחה ברומן סודי עם שחקן כדורסל בקבוצת ה”לייקרס”, לוני ווקר, הבן בן 24. אולם, מקרובל קים מסר לאתר ה-TMZ: “היא חד-משמעית לא יוצאת עם אף אחד משום קבוצה. היא הגיעה לשם רק כדי לבלות עם חברתה ולתמוך בקבוצת הבית שלה, ה’לייקרס”

סערת מסתורין בעולם הספורט

ביממה האחרונה, מעריצים של קים קרדשיאן הגיבו בחמ”ל וירטואלי ברשתות לאחר שהעלו חשדות על כך שכוכבת הריאליטי המיליארדרית בת ה-42 יוצאת בסתר עם שחקן הכדורסל מקבוצת ה”לייקרס”, לוני ווקר בן ה-24. מעריצים טענו כי ראו כמה רמזים המסגירים את מערכת היחסים המפתיעה הזו בין קים והספורטאי. בימים האחרונים, נראתה קים באופן עקבי במשחקי כדורסל בלוס אנג’לס, ובשבת האחרונה התייצבה שוב במשחק הפלייאוף בין ה”לייקרס” ל-“גולדן סטייט ווריורס”. עם סיום המשחק, סרטון פורסם בטיקטוק שמראה את קים צופה בשקיקה במשחק ועלה ספקולציות בנוגע ליחסים שבינה לבין לוני ווקר.

הסרטון הויראלי

סרטון שפורסם הפך לוויראלי במהירות וגרר מגוון רחב של תגובות לגבי השאלה האם קים ולוני יצאו יחד. מעריצים הביעו תהיות ושאלות על היחסים שבינם. התהיות כללו סקירה של הופעתה התדירה של קים במשחקי הכדורסל של קבוצת ה”לייקרס” בלוס אנג’לס. חלק מהמעריצים שאלו מדוע קים פתאום החליטה להגיע למשחקים למרות שלא הייתה נראית בהם בעבר. מעריצה נוספת הודתה שהיא מופתעת מהתנהגותה החדשה של קים. משתמע מכך כי ישנו משהו מיוחד בין קים ובין לוני ווקר.

אותם המעריצים הבחינו בכמה רמזים, לטענתם, שמסגירים את מערכת היחסים המפתיעה הזו, לכאורה, בין קים לספורטאי. קים נצפתה לאחרונה מגיעה בעקביות למשחקי כדורסל בלוס אנג’לס, ובשבת האחרונה התייצבה שוב במשחק הפלייאוף של ה”לייקרס” נגד “גולדן סטייט ווריורס”. אלא שמיד בסיומו, עלה סרטון בטיקטוק שבו מעריץ תיעד את הכוכבת צופה בשקיקה במשחק והעלה ספקולציות כי משהו קורה בינה לבין השחקן לוני ווקר. 

הסרטון הוויראלי של קים קרדשיאן
מעריצים הביעו תהיות ושאלות על היחסים שבינם. התהיות כללו סקירה של הופעתה התדירה של קים במשחקי הכדורסל של קבוצת ה”לייקרס” בלוס אנג’לס (Credit- Freepik)

בתכלס

תכלס נראה סביר שקים פשוט הגיעה למשחקים לאחרונה בעיקר כדי לתמוך בטריסטן ת’ומפסון, אבי ילדיה של אחותה, קלואי קרדשיאן, שלא מזמן חתם ב”לייקרס”. למרות ההיסטוריה הלא כל-כך מחמיאה של ת’ומפסון, שכזכור כללה רצף מביך של בגידות מצדו, נראה משום מה שכל המשפחה המפורסמת ממשיכה להרים לו. 

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה