לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

“הניחי לנופלים”: קרן מרציאנו צייצה – וקיבלה איום בתביעה

תגיות
“הניחי לנופלים”: קרן מרציאנו צייצה - וקיבלה איום בתביעה
Credit: Freepik

עורכת הדין כנרת בראשי, שייצגה בעבר את אורלי רביבו בפרשת “א’ מבית הנשיא”, תייגה בטוויטר את העיתונאית קרן מרציאנו וכתבה: “רוצה לנחם מחר את משפחתו של סרגיי בטבריה במקום להסית?”. היא התכוונה לחלל שנפל במלחמה האחרונה, שהיה בן דוד של אורי מגידיש, אחד החטופים בעזה.

תגובה חריפה של העיתונאית

מרציאנו לא השאירה את הציוץ ללא תשובה, והגיבה בכעס: “חיללת את שמו של חלל צה”ל רק כדי לצייץ עוד ציוץ רעיל. תתביישי. אין לך קוים אדומים? תצייצי נגדי כמה שאת רוצה, אבל בבקשה ממך, הניחי לנופלים”. היא טענה שבראשי מנצלת את הנופלים למטרות פוליטיות ומסיתה נגדה.

התראה לפני תביעה מעורכת הדין

בראשי לא נשארה חייבת, והגישה מכתב התראה לפני תביעה נגד מרציאנו, בטענה שהיא הפיצה נגדה פייק ולשון הרע. היא דרשה ממרציאנו למחוק את הציוץ, להתנצל בפומבי ולתרום 15,000 שקלים לעמותה המסייעת לחיילים או מפונים. היא טענה שהיא גם יתומת צה”ל ושהציוץ של מרציאנו פגע בה עמוקות.

מרציאנו אינה מתפשרת

מרציאנו לא הראתה סימני פשרה או התנצלות, והגיבה ל”חדשות כיפה” שהיא אינה מתנצלת על הציוץ שלה. היא אמרה שאין מקום לערב את הנופלים בשיח הרעיל ברשתות החברתיות ושהיא מקווה שכולם יכבדו את זה. היא הוסיפה שהיא אינה חוששת מהתביעה ושהיא תגן על עצמה בבית המשפט.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה