לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפל משיקה אוזניות חדשות במהדורה מוגבלת: ביטס סטודיו פרו

אפל, בעלת המותג המוביל ביטס, משיקה אוזניות חדשות במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם המותג האופנתי סטוסי. האוזניות, שנקראות ביטס סטודיו פרו, יהיו זמינות באתר stussy.com במחיר של 349.99 דולר החל מיום שישי הקרוב, 15 בדצמבר, בשעה 10:00 לפי שעון החוף המערבי. האוזניות מציגות כוסות אוזניים בגוון חום-בז’, ורצועת ראש שחורה עם הלוגו של סטוסי.

תגיות
אוזניות אפל של חברת stussy
סאונד איכותי מבית מותג ההלבשה STUSSY (קרדיט: Macrumors.com)

ביטס סטודיו פרו: אוזניות איכותיות ומתקדמות

ביטס סטודיו פרו הן אוזניות אלחוטיות מעל האוזן, שמציעות איכות סאונד גבוהה, תמיכה באודיו מרחבי, ביטול רעשים אקטיבי, חיבור מהיר למכשירי אפל ואנדרואיד, טעינה באמצעות USB-C עם עד 40 שעות של חיי סוללה, ועוד. האוזניות משדרות אודיו באמצעות Bluetooth 5.3, או באמצעות חיבור חוטי דרך חיבור USB-C או חיבור 3.5 מ”מ. ביטס סטודיו פרו הן חלק מסדרת הפרו של אפל, שמכילה גם את האוזניות האלחוטיות הפופולריות איירפודס פרו ואיירפודס מקס.

סטוסי: מותג אופנה ותרבות

סטוסי הוא מותג אופנה ותרבות שנוסד בשנת 1980 על ידי שון סטוסי, והפך לאחד המותגים המובילים בתחום הסטריטוור. המותג משקף את התרבות האורבנית של סצנות הסקייטבורד, הסרף, ההיפ הופ, והרגאי, ומציע בגדים, נעליים, תכשיטים, ואביזרים בעיצובים ייחודיים ומקוריים. סטוסי משתף פעולה לעתים קרובות עם מותגים אחרים, כגון נייק, לוויס, וקומה דה גרסון, וכעת גם עם אפל וביטס.

אוזניות ביטס פרו של חברת stussy
שיתוף פעולה מדהים בין אפל למותג ההלבשה STUSSY (מקור: Macrumors.com)

השוואה בין ביטס סטודיו פרו לאוזניות אחרות

ביטס סטודיו פרו הן אוזניות חדשות ומיוחדות, שמביאות את האיכות והסגנון של ביטס לרמה חדשה. הן מתחרות עם אוזניות אחרות בשוק, כגון האוזניות האלחוטיות של סוני, בוס, וסנהייזר, שמציעות גם הן ביטול רעשים אקטיבי, אודיו מרחבי, וחיבור אלחוטי. ההבדל העיקרי בין ביטס סטודיו פרו לאוזניות אלה הוא העיצוב הייחודי שלהן, שמשלב את הצבעים והלוגו של סטוסי, ומיועד למעריצי המותג האופנתי. בנוסף, ביטס סטודיו פרו מציעות חיבור מהיר וקל למכשירי אפל, ותמיכה בפיצ’רים כמו שיחות טלפון, סירי, והאזנה חיה.

ביטס סטודיו פרו הן אוזניות במהדורה מוגבלת, שיהיו זמינות רק באתר של סטוסי, ולא באתר או בחנויות של אפל או ביטס. אם אתם מחפשים אוזניות איכותיות ומתקדמות, שמשלבות את הסגנון הייחודי של סטוסי, אתם יכולים להזמין את ביטס סטודיו פרו החל מיום שישי הקרוב, וליהנות מהאוזניות החדשות והמיוחדות של אפל וביטס.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה