לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בשורות ירוקות וחסכוניות: סמסונג וגוגל הצהירו על התחייבות ל-7 שנות עדכונים למכשירי ה-Galaxy S24 ו-Pixel 8

גוגל הבטיחה שהמכשיר שלה Pixel 8 יקבל עדכוני מערכת הפעלה מלאים למשך שבע שנים, מעבר לעדכוני אבטחה ותיקונים קטנים גוגל טענה שהיא יכולה להציע תמיכה ארוכת טווח כזו בזכות השימוש במעבד משלה, ה-Google Tensor, שמאפשר לה לשלוט ביעילות בכל הרכיבים החשובים של המכשיר, סמסונג מצטרפת אליה בהכרזה האקולוגית.

תגיות
מכשיר פלאפון עם לוגו מחזור ירוק זוהר
ההצהרות של סמסונג וגוגל לקראת סביבה ירוקה יותר והפחתה של תחלופת מכשירים תכופה

Galaxy S24 יגיעו גם הם עם שבע שנות עדכונים

גוגל לא הייתה היחידה שהפתיעה את העולם בשנה האחרונה בתחום העדכונים במכשירים שלה. סמסונג, היצרנית המובילה בשוק האנדרואיד, התחייבה לחמש שנות עדכונים למכשירי הדגל שלה, החל מה-Galaxy S10 ועד ה-Galaxy S21. זה היה צעד חשוב ומשמעותי, שהביא את סמסונג לרמה של חברות כמו אפל ומיקרוסופט, שמציעות תמיכה ארוכת טווח למכשיריהן.

אבל כעת, לאחר שגוגל העלתה את הרף, סמסונג החליטה ליישר קו ולהציע גם היא שבע שנות עדכונים למכשירי ה-Galaxy S24, שיוכרזו רשמית השבוע. לפי הדיווחים האחרונים, הסדרה תכלול שלושה מכשירים: S24 Pro ,S24 ו-S4 Ultra, כאשר שני הראשונים יגיעו לישראל עם מעבד Exynos מתוצרת סמסונג ורק הדגם הבכיר עם מעבד Snapdragon 8 Gen 3 מתוצרת קוואלקום.

ההתחייבות של החברות לשבע שנות עדכונים רציפים תחול על כל המכשירים בסדרה, ללא קשר לסוג המעבד או גרסת המכשיר.

מהי המשמעות עבור הצרכנים? לרכוש פחות מכשירי פלאפון

ההתחייבות של סמסונג וגוגל להאריך את תקופת התמיכה במכשיריה היא בשורה טובה לצרכנים, שיוכלו ליהנות ממכשירים יותר עמידים ומתקדמים לאורך זמן. מכשיר שמקבל עדכוני מערכת הפעלה מלאים לא רק שמשתפר בביטחון וביציבות, אלא גם בתכונות ובחוויית המשתמש.

כך, למשל, ה-Galaxy S24 יוכלו להתעדכן לאנדרואיד 13, שיגיע עם שיפורים בתחום המצלמה, הסוללה והעיצוב, וכן לגרסאות הבאות של המערכת, שעשויות להציע חידושים נוספים.

המשמעות לסביבה ירוקה ואקולוגית

מכשיר שמקבל תמיכה ארוכת טווח יכול להיות יותר ידידותי לסביבה, שכן הוא מפחית את הצורך להחליף אותו באופן תכוף ולייצר פסולת אלקטרונית – מה שגורם לצמצום של זיהום אוויר ומביא לסביבה ירוקה יותר, תחשבו על כך שהייתם עם אותו מכשיר 3-4 שנים וכעת החברה מודיעה שלא תשדרג אותו יותר – מבאס לא? עם המכשירים החדשים של 2 החברות תוכלו להיות עם אותו מכשיר עד 7 שנים.

כמו כן, מכשיר כזה יכול להיות יותר מבוקש כמוצר יד-שנייה, שכן הוא עדיין יהיה רלוונטי ומעודכן גם אחרי שנים מרגע השקתו. ההכרזה הרשמית צפויה להתקיים מחר -17/1.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה