לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גוגל בהצהרה מרגיעה אך מוזרה: הבליטות במסכי ה-Pixel 8 הן תופעה זמנית

תגיות
גוגל מרגיעה: הבליטות במסכי ה-Pixel 8 הן תופעה זמנית
גוגל בהצהרה מוזרה: הבליטות במכשיר הפלאפון החדש הינן זמניות בלבד

חלק מהמשתמשים שרכשו את המכשיר החדש של גוגל, ה-Pixel 8, הופתעו לגלות תופעה מוזרה במסכי הטלפונים שלהם: בליטות קטנות שנוצרות מתחת לשכבת הזכוכית. המשתמשים העלו תמונות וסרטונים לרשת שמראים את הבליטות המסתתרות, שניתן לראות אותן רק כאשר המסך כבוי. הבליטות אינן משפיעות על התצוגה או על הפעולה של המכשיר, אבל הן מעוררות דאגה ותסכול בין המשתמשים, שחלקם כבר פנו לגוגל לבקש החלפה.

הבליטות במכשיר הפלאפון החדש של גוגל pixel 8
קרדיט: 9to5google.com

גוגל מתנערת מתופעת הבליטות במסכי ה-Pixel 8

גוגל הגיבה לדיווחים על בליטות תחת הזכוכית במסכי ה-Pixel 8, המכשיר החדש שלה, ואמרה שאין סיבה לדאוג. גוגל אמרה שהבליטות הן חלקים מרכיבי המכשיר שניתן לראות אותם רק בתנאים מסוימים, כשהמסך כבוי ולא בשימוש. גוגל הוסיפה שהבליטות אינן משפיעות על הביצועים או על העמידות של המכשיר, ושהן נובעות מ”סוג חדש של תצוגה”.

בנוסף, במבחני פירוק שונים כמו זה של הערוץ הפופולרי JerryRigEverything הבחינו המשתמשים ברכיבי חומרה שממש לוחצים ודוחפים את התצוגה – בצורה שקשה להאמין כי תוכננה מראש.

גוגל כמעט רומזת שהבליטות הן תוצאה של התהליך הייצורי של ה-Pixel 8 והטכנולוגיה שנבחרה למסך שלו, אבל זה אינו מתאים לחלק מהדיווחים. לא כל המכשירים מושפעים מהתופעה, אלא רק חלק מהם.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה