לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סדרת הדגל של שיאומי 14: חושפת את הדור הבא בסין

סדרת הדגל הצפויה של Xiaomi 14 אמורה להיחשף רשמית בסין ב-26 באוקטובר. אירוע שנתי זה יציג את הדגמים החדשים, בהתחלה ממוקדת לשוק הסיני לפני שתתרחב ברחבי העולם בחודשים הבאים. עם לפחות שני דגמים שצפויים להיחשף, כולל ה-Xiaomi 14 ו-Xiaomi 14 Pro, חובבי הסמארטפונים מחכים בקוצר רוח לאירוע.

תגיות
תמונת פלאפון שיאומי 14
הזמנה להכרזה Xiaomi 14 (תמונה: Xiaomi)

ביצועים רבי עוצמה

ה-Xiaomi 14 וה-Xiaomi 14 Pro צפויים לכלול את המעבדים העדכניים ביותר, כגון Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 או Media-Tech Dimensity 9,300. שבבים אלה, למרות שעדיין לא אושרו רשמית, צפויים לספק ביצועים חלקים וחוויות משתמש משופרות .

שיאומי 14
Xiaomi 14 (הדלפה: OnLeaks / 91Mobiles)

יכולת טעינה מהירה

שני הדגמים בסדרת הדגל מציעים טעינה מהירה דרך חיבור USB-C. ה-Xiaomi 14 Pro צפוי לקחת את ההובלה עם יכולת הטעינה שלו של 120 וואט, ועולה על הטעינה של הדגם הרגיל של 90 וואט. יתר על כן, צפויה גם תמיכה בטעינה אלחוטית מהירה לנוחות נוספת.

שיפורים בעיצוב

אמנם העיצוב של סדרת Xiaomi 14 לא צפוי לעבור שינויים דרסטיים בהשוואה ל-Xiaomi 13, אך עשויים להיות כמה שיפורים עדינים. מידע שדלף מצביע על נוכחות של מערך מצלמות אחורי הנושא את הלוגו של Leica, הממוקם בריבוע בפינה השמאלית העליונה של המכשירים. לפי השמועות, המצלמה הראשית מתהדרת ברזולוציה מרשימה של 50 מגה-פיקסל.

xiaomi 14 view

תצוגה

על פי ההערכות, ה-Xiaomi 14 Pro יכלול מסך AMOLED LTPO בטווח של 6.6 עד 6.8 אינץ’. תצוגה זו צפויה להציע קצב רענון גבוה, הנע בין 1 ל-120 הרץ, וכתוצאה מכך חזותית חלקה וחוויות משחק משופרות. לפי השמועות, רזולוציית התצוגה של דגם ה-Pro היא 2K, ומספקת תמונות מלאות חיים ומפורטות.

היכרות עם HyperOS

חלק מסקרן בהכרזה עשוי להיות ההתייחסות של Xiaomi למערכת ההפעלה החדשה שלהם, HyperOS. למרות שהפרטים מעטים כרגע, Xiaomi חשפה כי HyperOS תהיה מערכת מאוחדת המשמשת בקטגוריות מוצרים שונות, המשתרעת מעבר לסמארטפונים. זה מרמז על מערכת אקולוגית חלקה ומקושרת עבור משתמשי Xiaomi.

xiaomi hyperOS

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה