לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאייפון בלבד: איך להאזין ליוטיוב ברקע או כאשר המכשיר שלכם נעול?

בעלי אייפון? תוכלו להאזין ליוטיוב גם כאשר המכשיר שלכם נעול בעזרת כמה צעדים פשוטים (שבדקנו שעובדים) תוכלו להפעיל את היוטיוב ולהנות מנגינה גם כאשר אתם גולשים באפליקציות אחרות או כאשר המסך נעול, בוא נתחיל.

תגיות
אייקון יוטיוב אדום בתוך מסגרת אייפון
Freepik

צעד 1: פתחו את דפדפן “ספארי”

הצעד הראשון הוא לפתוח את הדפדפן ספארי על האייפון ולהיכנס לאתר youtube.com. חפשו את הסרטון שאתם רוצים להאזין לשמע שלו ברקע. אל תשתמשו באפליקציה של יוטיוב, כי היא לא תעבוד בשיטה הזו.

צעד 2: בקשו את הגרסה השולחנית של יוטיוב

הצעד הבא שנעשה הוא לבקש את הגרסה השולחנית של יוטיוב, כדי לבצע זאת, הקישו על הכפתור “aA / אא” הממוקם בשורת הכתובת התחתונה של ספארי ובחרו באפשרות “Request Desktop Website” או בעברית ״בקש גרסת מחשב״ מתוך התפריט הנפתח. בכך יעלה את הגרסה השולחנית של יוטיוב על מכשיר הפלאפון שלכם.

צעד 2: בקשו את הגרסה השולחנית של יוטיוב
קרדיט: MacRumors.com

צעד 3: התחילו את הניגון של הסרטון

הצעד השלישי הוא ללחוץ על כפתור ההפעלה של הניגון של הסרטון שבחרתם (בלי שיופעל מסך מלא). הקישו על כפתור הנגן או על הסרטון עצמו כדי להפעיל אותו. התעלמו או סגרו את החלונות הקופצים שמציעים לכם לפתוח את האפליקציה של יוטיוב. שימו לב שייתכן שתצטרכו לצפות או לדלג על כמה פרסומות לפני שהניגון יתחיל.

צעד 3: התחילו את הניגון של הסרטון
קרדיט: MacRumors.com

צעד 4: נעלו את האייפון שלכם והתחילו לגלוש

בצעד הרביעי תוכלו לנעול את האייפון עם הכפתור הצידי של המכשיר. השמע ייפסק, אבל תוכלו להמשיך להאזין על ידי לחיצה על הכפתור הניגון שנמצא בווידג’ט של השליטה בניגון במסך הנעילה. זה יחזיר את השמע של הסרטון של יוטיוב.

צעד 4: נעלו את האייפון שלכם והתחילו לגלוש
קרדיט: MacRumors.com

צעד 5: השתמשו באפליקציות אחרות בעת ההאזנה

השתמשו באפליקציות אחרות בעת ההאזנה. פשוט החליקו מלמטה למעלה מהמסך כדי לצאת מספארי, ואז תוכלו לפתוח את האפליקציה שאתם רוצים להשתמש בה. תוכלו להחזיר את השמע של יוטיוב בכל עת על ידי שימוש בשליטת המדיה שנמצאות במכשיר.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה