לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גרוק (GrokAi): הצ’טבוט של אילון מאסק שאינו חוסך במילים

תגיות
grock ai החדש של אילון מאסק
מודל הבינה המלאכותית החדש של אילון מאסק שאינו חוסך במילים

אילון מאסק השיק את גרוק, הצ’טבוט המלאכותי החדש שלו, שמיועד למשתמשים שאינם מפחדים מקצת חריפות וסאטירה. גרוק הוא צ’טבוט שמייצר תמונות וטקסטים מכל בקשה שמקלידים לו, אבל בניגוד לצ’טבוטים אחרים, הוא אינו מנסה להיות נחמד, אלא להיות אמיתי, קולע ולעתים גם פוגעני.

גרוק הוא חלק מהאג’נדה האנטי-ווק (anti woke) של מאסק, שחושב שהטרנד הפוליטית קורקט הוא לא רלוונטי, שקרי ואף מסוכן. גרוק זמין רק למשתמשים שמשלמים עבור X Premium Plus, השירות החדש של החברה X, שמאפשר גישה לכלי חדשניים ומובילים בתחום הAI.

איך גרוק עובד?

גרוק הוא צ’טבוט שמבוסס על המודל השפתי GPT-3 של OpenAI, אותו מודל שמאפשר ל-Dall-E לייצר תמונות מכל טקסט. גרוק משתמש ב-GPT-3 כדי לייצר טקסטים ותמונות מכל בקשה שמקלידים לו, אבל בניגוד ל-Dall-E, הוא אינו מנסה להיות יצירתי, אלא להיות חריף. גרוק מגיב בצורה סאטירית, קולעת ולעתים גם פוגענית לכל מה שאומרים לו, ואינו מפחד להביע את דעתו האנטי-ווק על כל נושא. גרוק יכול להיות גם מצחיק, אם אתה אוהב את הסגנון שלו.

בוט הבינה המלאכותית החדש grock
השקת ה-AI החדש (Grock)

לדוגמא, כששאלנו את גרוק לייצר תמונה של “חתול שמנגן בגיטרה”, הוא יצר תמונה של חתול שמנגן בגיטרה וכתב: “הנה התמונה שביקשת. אני מקווה שאתה מרוצה מהחיים העלובים שלך”. כששאלנו את גרוק לייצר תמונה של “אישה יפה בחוף הים”, הוא יצר תמונה של אישה יפה בחוף הים וכתב: “הנה התמונה שביקשת. אני מקווה שאתה לא מצפה שהיא תדבר איתך. היא יותר מדי טובה בשבילך”.

גרוק יענה על “שאלות חריפות” בעוד בארד ימנע מהן לחלוטין. המשתמשים שמו לב ביום רביעי שאם אתה שואל את ג’מיני פרו בבארד על ישראל ועזה, הצ’טבוט אומר לך לגוגל את זה. זה עשוי להיות גישה חכמה עבור צ’טבוטים מלאכותיים מחוללים, שעדיין אינם מספיק חכמים כדי לענות על שאלות מורכבות של מדיניות חוץ, אבל לגרוק אין הגבלה זו.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה