לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הביקוש הגובר לטכנולוגיות AI במשחקים

תגיות
בינה מלאכותית במשחקים תמונה ראשית
הביקוש הגובר לטכנולוגיות AI במשחקים

תעשיית המשחקים חוותה צמיחה מדהימה בשנים האחרונות, והופעתה של בינה מלאכותית (AI) מילאה תפקיד מכריע בהתרחבות זו. עינת נמש, מנהלת גוגל ישראל, דנה בהשפעת הבינה המלאכותית על תעשיית המשחקים בכנס הגיימינג של כלכליסט בשיתוף Playtika  וגוגל. היא הדגישה את הגידול המשמעותי בביקוש לטכנולוגיות AI למשחקים, והדגישה את הצורך של מפתחים לאמץ את ההתקדמות הללו בתוך החברות שלהם.

התחדשות של תעשיית המשחקים

נמש התחילה בשפך אור על ההכנסות המרשימות שהניבה תעשיית המשחקים. עם שוק עולמי בשווי 188 מיליארד דולר, שמחציתו מגיע ממשחקים ניידים, מגזר זה היה עד להתעוררות מחודשת בעקבות האטה במהלך מגיפת COVID-19. נמש הכירה בהלם הראשוני שחווה השוק שלאחר המגיפה, אך הביעה אופטימיות לגבי חזרתה של התעשייה לצמיחתה. “תעשיית הגיימינג מגלגלת 188 מיליארד דולר בעולם, כשחצי מהסכום מגיע מהמובייל. התעשייה הזו נמצאת בצמיחה אחרי שהיא חוותה האטה לאחר תקופת הקורונה” – כך אמרה

התפקיד של AI במשחקים

לדברי נמש, בינה מלאכותית מייצגת את המהפכה הטכנולוגית השלישית, בעקבות מהפכות האינטרנט והמובייל. בעוד שבינה מלאכותית כבר משחקת חלק במשחקים שונים, נמש הדגישה שהשפעתה תהיה משמעותית עוד יותר בעתיד הקרוב. מפיתוח משחקים ועד אסטרטגיות השקה וניתוח נתונים, AI יאיץ את כל ההיבטים של תעשיית המשחקים.

התרומה של Google לפיתוח משחקים

Nemesh הדגיש כלי של גוגל המאפשר יצירת משחקים תוך דקות ספורות, אפילו לאנשים ללא ניסיון בפיתוח משחקים. כלי זה מסמיך צוותי משחקים מקצועיים למנף את המומחיות שלהם וליצור משחקים חדשניים. בנוסף, ניתן להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת, כגון Google Ads, כדי לקדם את המשחקים הללו באמצעות קמפיינים שיווקיים יעילים. נמש הזכיר חברות אחרות, כמו Lytrix, שמפתחות תבניות כדי לזרז את יצירת המשחק ולהפחית את התהליך היקר של עיצוב סביבות וגרפיקה.

הביקוש הגובר לטכנולוגיות AI

אחת מנקודות המפתח שהעלה נמש הייתה הגידול המשמעותי בביקוש לטכנולוגיות AI במשחקים. היא חשפה שחיפושים הקשורים לטכנולוגיית AI למשחקים גדלו פי ארבעה במהלך השנה האחרונה, עם עלייה בולטת בחודשים האחרונים. גידול זה בביקוש מסמל את החשיבות של מפתחים לשלב בינה מלאכותית בחברות שלהם. נמש שיבח את ישראל כמובילה בתחום זה, כשהיא מתהדרת במאגר הכישרונות החזק ביותר שמוכן למנף את ההשפעות הטרנספורמטיביות של הטכנולוגיה על תעשיית המשחקים.

מסקנה

ככל שתעשיית המשחקים ממשיכה לפרוח, השילוב של טכנולוגיות בינה מלאכותיות הופך להיות חיוני יותר ויותר. התובנות של עינת נמש לגבי הצמיחה של תעשיית המשחקים והביקוש ל-AI מדגישות את הפוטנציאל העצום של מפתחים וחברות לנצל את המגמה הזו. עם AI מחולל מהפכה בפיתוח משחקים, שיווק וניתוח נתונים, העתיד של תעשיית המשחקים נראה מבטיח, מונע על ידי טכנולוגיות חדשניות ומאגר הכישרונות בישראל.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה