לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את הסיכה החדשה: יומיין ׳Ai Pin׳ שמתחרה בסמארטפונים

תגיות

יומיין (Humane), חברת סטארט-אפ העוסקת בבינה מלאכותית ושהוקמה לפני חמש שנים ע”י מהנדסי אפל לשעבר, אימראן צ’אודרי ובת’אני בונג’ורנו, הציגה את המוצר הראשון שלה: סיכה מבוססת בינה מלאכותית בשווי 699 דולר שנענדת על דש הבגד.

הסיכה של יומיין נועדה להיות אלטרנטיבה לסמארטפון, ולהציע למשתמשים אפשרות להתקשר, לשלוח הודעות טקסט ולגשת למידע באמצעות שליטה קולית. המוצר כולל גם תצוגת לייזר, שמקרינה על כף היד מסך קטן שיכול להציג את השעה, התאריך או מידע על מקומות בסביבה.

איך זה עובד?

הסיכה אינה דורשת הדלקה, אבל “הסיכה אינה מאזינה או מקליטה תמיד”, כך אמר צ’אודרי בסרטון שפורסם באתר החברה. לפיו, “היא לא עושה כלום עד שאנחנו מדברים אליה, ואנחנו יכולים להפעיל אותה באמצעות קול, מגע, מחווה או תצוגת הלייזר”.

הסיכה משתמשת בטכנולוגיית הענן של יומיין, שמאפשרת לה ללמוד מההתנהגות והעדפות של המשתמשים, ולהתאים את השירותים והתכונות שהיא מציעה לפי הצורך. הסיכה גם בעלת יכולות לצלם ולתרגם שיחות בזמן אמת, ולהציג את התרגום על התצוגה הלייזרית.

כמה זה עולה?

בנוסף למחיר ההתחלתי של המוצר, הלקוחות יצטרכו לשלם 24 דולר בחודש לחברת טי-מובייל עבור שירותי תקשורת, כך נמסר מהחברה. מכיוון שלסיכה יש מספר טלפון משלה, היא שונה ממכשירים חכמים אחרים שמחוברים אלחוטית למכשיר הסמארטפון.

הסיכה של יומיין צפויה להיות זמינה לרכישה באתר החברה בחודש ינואר 2024, ולהגיע לחנויות המובחרות בחודש פברואר 2024. החברה מציעה גם אפשרות להזמין את הסיכה בצבעים שונים, ולבחור את הגודל המתאים לדש הבגד.

ai pin on clothes

גיוס ענק לחברת הסטארט-אפ

יומיין השיגה מימון בסך 100 מיליון דולר מחברות גדולות כמו מיקרוסופט ו-LG, וגם מאנשי עסקים מובילים בתחום ה-AI1. החברה תפתח את ההזמנות לסיכה החכמה שלה ב-16 בנובמבר.

הדגמת הטכנולוגיה החדשנית

 צ’אודרי ובונג’ורנו הראו איך הסיכה שלהם עובדת באמצעות קול, מגע ותצוגת לייזר. הסיכה מכילה רמקול, מצלמה ונורה, ומאפשרת לבצע פעולות כמו שיחות, הודעות, צילומים ותרגום. הסיכה משתמשת בשירותי AI של חברות אחרות, ומונעת על ידי שבבים של קוואלקום.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה