לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סם אלטמן בדאבוס: טכנולוגיית ה-AI צריכה להיות מונעת על כוח גרעיני מאשר חשמל

בפורום הכלכלי העולמי של השנה, האיש החכם ביותר בתחום הבינה המלאכותית (AI) אמר למאזינים שהתעשייה שלו צריכה יותר כוח, באופן סמלי וממשי. אלטמן, שהוא הנשיא הקודם של יקומיטר, המאיץ המוביל לחברות הסטארט-אפ בעולם, והמייסד של OpenAI, הארגון המקדם את החקר והפיתוח של AI הנועד להטיב עם האנושות, דיבר על האתגרים וההזדמנויות של התחום המהפכני.

תגיות
קונספט אנרגיה גרעינית
מתי נוכל לראות בינה מלאכותית מונעת על ידי כוח גרעיני?

הצורך באנרגיית כוח גרעיני ל-AI

אלטמן הסביר שהAI הולכת להיות הטכנולוגיה החשובה ביותר במאה ה-21, ושהיא תדרוש יותר ויותר כוח חשמלי לפעולה. הוא טען שהכוח הגרעיני הוא האפשרות היחידה שיכולה לספק את הכוח הנדרש לAI, ושהעולם צריך להתקדם בפיתוח ובהפצה שלו. 

אלטמן דיבר גם על ההשפעה החיובית והשלילית של AI על החברה והכלכלה. הוא אמר שAI יכולה להביא לשיפור בריאות, חינוך, אבטחה ואיכות חיים, אבל גם להיות מקור לאי-שוויון, אבטלה, קונפליקטים וסכנות אבטחה. הוא קרא לממשלות ולארגונים לעבוד ביחד להבטחת השימוש האחראי והבטוח בAI, ולהכין את החברה לשינוי הגדול יותר שקרב בדרך.

צפו במנכ״ל OpenAI, סם אלטמן בכנס WEF בשוויץ, דאבוס

החזון של OpenAI 

אלטמן הציג את החזון של OpenAI, הארגון שהוא מייסד ומנהל, לפיתוח AI הנועדת להטיב עם האנושות. הוא אמר שOpenAI מחפשת ליצור AI שתהיה ידידותית, תואמת לערכים ולמטרות של האנושות, ושתשתף פעולה עם האנושות במקום להשתלט עליה. עוד אמר שOpenAI מאמינה שAI יכולה להיות השותף הטוב ביותר להאנושות, ושהיא עובדת להגשים את החזון הזה באמצעות חקר, פיתוח, חינוך ושיתוף פעולה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה