לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המקרר של Samsung יסרוק את תכולת המקרר שלכם ויבנה תפריט מתכונים מותאם

המקרר החכם החדש של Samsung הוא יותר מרק מקרר. הוא הוא גם מרכז בידור, מטבח חכם ועוזר אישי. המקרר, שישוחרר לשוק ב-2024, משלב טכנולוגיות מתקדמות של AI שיעשירו את חוויית המשתמש. בינואר הבא, בתערוכת CES, תוצג סדרת “Bespoke 4-Door Flex Refrigerator” עם טכנולוגיית AI Family Hub+.

תגיות
המקרר החדש והחכם של סמסונג
קרדיט: Samsung

מצלמה חכמה ואפליקציה מחוברת

  • המקרר מצויד במצלמה פנימית שמסוגלת לזהות את המזון שיש בו באופן אישי. המצלמה משתמשת בטכנולוגיית ראיה מבוססת AI שמזהה עד 33 פריטי מזון שונים. המצלמה מסתירה את המזון שאינו רלוונטי למשתמש, ומציגה רק את המזון שהוא אומר שהוא רוצה לראות. המצלמה גם מאפשרת למשתמש להזין את תאריכי התפוגה של המזון ולקבל התראות כשהם קרובים להגיע.
  • המקרר מחובר לאפליקציה של Samsung, שמציעה למשתמש רעיונות למתכונים על פי המזון שיש לו במלאי. האפליקציה גם מתאימה את המתכונים לדיאטה האישית של המשתמש, ומציגה אופציות ללא גלוטן, פסקטריאניות, ללא מוצרי חלב, טבעוניות ועוד.
מערך מצלמות פנימי לסריקת המוצרים והתאמה אישית של מתכונים / תפריט (קרדיט: Samsung)
מערך מצלמות פנימי לסריקת המוצרים והתאמה אישית של מתכונים / תפריט (קרדיט: Samsung)

מסך מגע גדול ומולטימדיה

המקרר מציג מסך מגע גדול בדלת הקדמית, שמשמש כממשק למשתמש. המסך מאפשר למשתמש לשלב את המקרר עם הטלפון החכם שלו ולהציג תוכן ממכשירים אחרים, כמו תמונות, וידאו, לוח שנה, תזכורות ועוד. המסך גם מציע אפליקציות נפרדות לצפייה בסרטונים מ-YouTube ו-TikTok, ולהאזנה למוסיקה מ-Spotify. המסך גם מגיב לקול ולמחוות, ומאפשר למשתמש לשלוט במקרר בלי לגעת בו.

תמונת המקרר באפליקציה לאחר סריקת התכולה (קרדיט: Samsung)
תמונת המקרר באפליקציה לאחר סריקת התכולה (קרדיט: Samsung)

מרכז הבית החכם של Samsung ויישומים נוספים של AI במטבח

המקרר החכם הוא רק חלק מהתוכניות העתידיות של Samsung להפוך את המטבח לבית החכם של המשתמש. בנוסף למקרר, Samsung תשיק בשנה הבאה תוצרים נוספים כמו כיריים חכמות ותנורים עם טכנולוגיית AI, שיסייעו למשתמש לבשל בקלות וביעילות.

התכונות החדשות והמתקדמות מעידות על התפתחות הטכנולוגיה בתחום הבית החכם והמטבח, ועל היכולת של Samsung להציע חוויות משתמש מותאמות אישית. בסקירה של The Verge על המקרר ששוחרר ב-2016, ניתן לראות שהתצורה החדשה היא קפיצה משמעותית קדימה בהשוואה למקררים החכמים הקודמים של Samsung.

בעת כתיבת כתבה זו, Samsung טרם פרסמה את תאריך השקה ומחיר המכירה לציבור. ניתן לצפות בעדכון מטעם החברה בהמשך.

צפו ביכולות המקרר:

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה