לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למרות יוקר המחיה: האייפון הזול ביותר נמצא בישראל

תגיות
לוגו אפל
תודו שהופתעתם: האייפון הזול ביותר נמצא בישראל

חשבתם פעם על האפשרות לזכות בהנחה משמעותית על המכשיר הנחשק על ידי יציאה לחו”ל? התכוננו להיות מופתעים לטובה, כי יש לנו פתרון חלופי שאינו כרוך בנסיעות אוויריות נרחבות או בצורך בדרכון. כי בניגוד למגמה בשאר המוצרים, את המכשיר הזול ביותר תוכלו למצוא דווקא ב… ישראל! כאן בבית…

חקירה עם תוצאות מפתיעות

לפי חקירה חדשה שבדקה את מחירי ה-iPhone 14 Pro בנפח 128 גיגה-בייט וה-AirPods Pro 2 במסגרת חנויות רבות ברחבי העולם (בסיום חפיפת מבחנים על מנת לבדוק את המחירים לסוף שבוע החופשה), נמצא כי המחירים הזולים ביותר נמצאים בדינמיקה אילת. החקירה כללה בדיקת חנויות Apple בערים כמו רומא, בודפשט, איסטנבול, נתב”ג וגם חנויות נוספות באילת. דינמיקה הפעילה קמפיין נרחב במדיה דיגיטלית, בטלוויזיה וברחבי הארץ. בנוסף לפרסומות בטלוויזיה, הקמפיין ילווה עם שלטי חוץ, פרסומות דיגיטליות ואתרים מובילים, וגם קמפיין חברתי ברשתות החברתיות.

לוגו דינמיקה המוכרים את האייפון הזול ביותר בעולם
לוגו דינמיקה המוכרים את האייפון הזול ביותר בעולם

דברי אלי אדדי, מנכ”ל דינמיקה

“אנחנו גאים שדינמיקה אילת נמצאה בתור הרשת הזולה ביותר באילת, והזולה ביותר מבין המדינות שנבדקו. אנחנו מחוייבים לספק ללקוחות שלנו את המחירים הטובים ביותר, את השירות המקצועי ביותר, ואת החוויה הטובה ביותר. גם בקיץ הקרוב הנופשים באילת יוכלו להגיע לאחד מ-6 סניפי דינמיקה, וליהנות מהמחירים הטובים ביותר”.

מחירים בישראל: האייפון 14 והאיירפודס פרו 2 זולים באילת מאשר באיסטנבול

האייפון 14 במחיר הזול ביותר נמצא באילת, בעוד באיסטנבול הוא היקר ביותר. מחיר האייפון 14 פרו בנפח 128 גיגה-בייט באילת הוא 3,800 ש”ח, ובאיסטנבול הוא 6,722 ש”ח. יש פער של כ-3,000 ש”ח בין המחירים.

בנוסף, האיירפודס פרו 2 גם זול יותר באילת מאשר באיסטנבול. באילת מחירו 853 ש”ח, בעוד באיסטנבול המחיר הוא 1,452 ש”ח. הפער בין הערים הוא כ-600 ש”ח.

כדי להעמיד עוד נתונים בהקשר, דינמיקה היא רשת היבואנית הגדולה ביותר של מוצרי אפל וסמסונג בישראל, וכוללת 50 סניפים ברחבי הארץ. בחודש מרץ החברה פתחה סניף נוסף באילת וכיום מחזיקה ברשת מעבדות תיקונים עד הבית. החנות באילת מעוצבת בקונספט חדשני ומציעה אזורי תצוגה מרהיבים למוצרים המוביילים והגאדג’טים המתקדמים ביותר.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה