לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זיהוי מספר חסוי: מי מתקשר אליכם?

זיהוי מספר חסוי אחרי שהתקשר – המדריך שיעזור לכם לדעת איך לזהות מספר חסוי דרך כמה חברות שונות המספקות שירותי זיהוי מספרים חסויים, אילו חברות ישנן? כל הפרטים במדריך שיעזור לכם לדעת איך לזהות מספר חסוי.

תגיות
תמונה ראשית מדריך לזיהוי מספר חסוי אחרי שהתקשר
איך תוכלו לזהות מספר חסוי אחרי שהתקשר - Freepik

רשימת החברות שנותנות שירותי זיהוי מספר חסוי

החברות המובילות בתחום הזיהוי והחסימה של מספרים חסויים בישראל:

כל אחת מהחברות מספקת שירותי זיהוי מספרים חסומים דומים במחירים שונים. השירותים פועלים על ידי ניתוב השיחות דרך מרכזיות בחו”ל שאינן מסתירות את המספר החסוי, בניגוד למרכזיות הישראליות.

השימוש בשירותים אלו מאפשר למשתמשים לדעת מי מתקשר אליהם ממספר חסוי. ברגע שהשיחה נכנסת, נשלחת למרכזייה זרה ולאחר מספר שניות השיחה מתחברת מחדש אל המכשיר המקורי עם זיהוי המתקשר. מה שמאפשר למשתמשים לקבל התראה לכל שיחה חסויה ולהחליט האם לענות לשיחה או לא.

בנוסף לזיהוי מספרים חסויים, חלק מהחברות מציעות תכונות נוספות כמו המרה של הודעות טקסט להודעות קוליות וההיפך, וכן מניעת הצורך בתא קולי על ידי קבלת הודעות קוליות בצורה נוחה.

בנוסף לשירותי הזיהוי תוכלו לקבל הודעות sms על פירוט המספר החסוי

שיקולים ואפשרויות תמחור

מחירי החברות השונים עבור זיהוי מספר חסוי אחרי שהתקשר משתנים ומותאמים לכל תקציב. על כל חברה יש חבילות ותוכניות שונות ובהתאם מספר השיחות הנדרשות. מחירים נעים בין 25 ש”ח לחודש ועד כמה מאות ש”ח לשנה.

אם בעבר היה צורך לנחש איזה מספר חברה מתקשרת אלינו ממספר חסוי, היום ניתן להשתמש בשירותים אלו ולקבל תשובה מדויקת ומידית. השירותים המתקדמים והנגישים הללו מסייעים למשתמשים להחליט האם הם רוצים לענות על השיחה החסויה או להימנע ממנה, ולחסוך זמן ונוחות בתהליך.

בסופו של דבר, התרחש שיפור משמעותי ביכולת הזיהוי של מספרים חסויים בשיחות הטלפון. כך, כל מי שמעוניין לדעת איך לזהות מספר חסוי, יכול לנצל את השירותים הנגישים והמתקדמים הקיימים בשוק.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה