לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם הפלאפון שלכם אבד כשהוא כבוי? כך תוכלו לאתר אותו

תגיות
האם הטלפון שלכם אבד? כך תוכלו לאתר אותו גם כאשר הוא כבוי. תמונה ראשית
איך מאתרים טלפון אבוד?

בעידן הדיגיטלי הזה, אלה דרכים גאוניות לאתר את הטלפון שלכם גם כאשר הוא כבוי. החל מאפשרויות חיפוש לא מקוונות וכלה באפליקציות מעקב שימושיות, נדריך אותכם לאורך השלבים שיעזרו לכם למצוא מחדש את המכשיר האהוב שלכם גם אם הוא כבוי / אבוד.

שימוש באפליקציה ‘מצא את המכשיר שלי’ לאנדרואיד

אם יש לכם נייד Android, תוכלו להשתמש באפליקציה של המחשב ‘מצא את המכשיר שלי‘ כדי לעקוב אחריו. אפליקציה זו מאפשרת לכם לראות את מיקום הנייד שלכם על מפה, לגרום לו לצלצל, ואפילו לנעול או למחוק אותו מרחוק אם הוא נגנב או אבד לתמיד. כדי להשתמש בתכונה זו, עליכם להפעיל בעבר שירותי מיקום ולהפעיל את האפליקציה ‘מצא את המכשיר שלי’ בנייד שלכם.

לאחר מכן תוכלו לגשת לאפליקציה מכל מכשיר שמחובר לחשבון Google שלכם. לשם כך, פשוט פתחו דפדפן אינטרנט, עבור אל אתר האינטרנט של ‘מצא את המכשיר שלי’ (android.com/find) והיכנס באמצעות אישורי חשבון Google שלכם. לאחר שתיכנס, תראה מפה המציגה את המיקום הידוע האחרון של הנייד שלכם.

זכרו כי דיוק המיקום עשוי להיות מושפע מגורמים שונים, כגון עוצמת חיבור האינטרנט או אות ה- GPS. כפי שצוין בסעיף מעקב באמצעות מפות Google, שיטה זו דורשת חיבור אינטרנט פעיל בנייד שאבד. עם זאת, האפליקציה ‘מצא את המכשיר שלי’ היא כלי רב ערך לאיתור מכשיר האנדרואיד שלכם במקרה שהוא נעלם.

אפשרויות איתור עבור אייפון ו-IOS

**חשוב מאוד לעדכן כי אפליקציית ׳מצא את האייפון׳ שלי תעבוד בתקינות מלאה אך ורק לאחר והגדרתם את כל החשבון וווידאתם שהאפליקציה תקינה, לכן אם אתם קוראים זאת ולא אבד לכם המכשיר, חשוב מאוד לוודא לפני כי ההגדרות הוגדרו בצורה תקינה.

התכונות “מצא את האייפון שלי” ו”שלח מיקום אחרון” נוספו למכשירי אייפון עם iOS 13 ואילך, והם עושים כמיטב יכולתם כדי לסייע לכם באיתור מכשיר לא מקוון.

כאשר “מצא את האייפון שלי” מופעל, הינכם יכולים לאתר את האייפון שלכם גם אם הוא לא מחובר לאינטרנט או לרשת סלולרית.

כדי לעקוב אחר המכשיר הלא מקוון שלכם, השתמשו באפליקציה “מצא את האייפון שלי” באפליקציה אחרת Apple מכשיר או התכונה “מצא אייפון” ב-iCloud שלכם.

שיפור יכולות מעקב טלפוני

מעקב אחר מיקום הטלפון שלכם בזמן אמת הופך למאתגר כאשר הוא כבוי או שהסוללה מתרוקנת. עם זאת, עם התכונה “שלח מיקום אחרון”, אתם יכולים לשחזר את המיקום האחרון הידוע של הטלפון שלכם לפני שהוא נכבה. בנוסף, הפעלת התכונה ‘הודע כשנמצא’ מאפשרת לקבל הודעת דוא”ל ברגע שהטלפון שלך מופעל שוב.

כדי להפעיל את התכונה “הודע כשנמצא”, פשוט בצע את השלבים הבאים:

  • גשו לאפליקציה Find My ובחר את המכשיר שלך מרשימת המכשירים החסרים.
  • גללו למעלה בכרטיסייה כדי לחשוף אפשרויות נוספות.
  • הפעילו את “הודיע ​​כשנמצא”

מעקב אחר המכשיר באמצעות מפות Google

אם יש לכם חשבון Google והפעלת בעבר שירותי מיקום, תוכל לאתר את הנייד שלכם באמצעות מפות Google. פשוט היכנס לחשבון Google שלכם במחשב או במכשיר אחר, נווט אל מפות Google ובחר ‘מצא את הנייד שלי’ מהתפריט. זה יעלה מפה עם המיקום של הנייד שלכם. אתה יכול אפילו לגרום לו לצלצל בקול רם כדי לעזור לכם לאתר את המיקום המדויק שלו.

שמו לב שפעולה זו פועלת רק אם הנייד מופעל ויש לו חיבור לאינטרנט. אם הנייד שלכם כבוי או אבוד במקום ללא חיבור, ייתכן שלא תוכל לעקוב אחריו בדרך זו. עם זאת, כדאי לנסות, מכיוון שמפות Google יכולות לספק מידע חשוב על המיקום הידוע האחרון של המכשיר שלכם לפני שהוא עבר למצב לא מקוון.
אם המפה מאתרת את מיקום הנייד במקום לא מוכר או מחוץ להישג יד, חיוני להמשיך בזהירות ולא לבצע פעולות מסוכנות. 

שיטות מעקב חלופיות למציאת פלאפון

אם השיטות לעיל אינן פועלות או שאין לכם חיבור לאינטרנט בנייד שלכם, עדיין קיימות שיטות מעקב חלופיות שתוכלו לנסות. לדוגמה, ספקים סלולריים מסוימים מציעים שירות שבו הם יכולים לעקוב אחר הנייד באמצעות כרטיס ה- SIM שלו. בנוסף, חלק מעוקבי הכושר והשעונים החכמים כוללים יכולות מעקב Bluetooth שבהן ניתן להשתמש כדי לאתר את הנייד כל עוד הוא נמצא בטווח. שיטות חלופיות אלה עשויות לספק את העזרה  באיתור הנייד האבוד שלכם, גם כאשר שיטות מסורתיות כמו מפות Google ומצא את “המכשיר שלי” אינן מצליחות כרגע.

שאלות נפוצות לגבי מציאת טלפון אבוד

  • מה קורה אם אני מאפס את הטלפון שלי אך הוא עדיין לא נמצא?
    אם מחקתם או עשיתם איפוס לטלפון מרחוק באמצעות האפליקציה ‘מצא את המכשיר שלי’, הטלפון יימחק וכל הנתונים יימחקו לצמיתות. עם זאת, הדבר אינו מבטיח שתוכל לאתר או לשחזר את הטלפון שאבד. חיוני לדווח על האובדן לספק הרשת ולרשויות המקומיות כדי שיוכלו לסייע במעקב אחר המכשיר ואולי גם בשחזורו.
  • האם אוכל להשתמש בשיטות מעקב אם לא הפעלתי בעבר אף אחד מהשירותים או התכונות?
    למרבה הצער, שירותי מעקב רבים חייבים להיות זמינים ומוגדרים לפני שהטלפון נעלם. אם לא הפעלתם בעבר שירותי מיקום או את האפליקציה ‘מצא את המכשיר שלי’, ייתכן שיהיה מאתגר יותר לעקוב ולאתר ביעילות את הטלפון האבוד שלכם. זכור להגדיר תכונות אלה בעתיד כאמצעי זהירות ושקול שיטות מעקב חלופיות כגון מעקב אחר כרטיס SIM או מעקב Bluetooth באמצעות מכשירים תואמים.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה