לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המהלך הנועז של אל-על לשיפור הבטיחות במטוסים

תגיות
מנכל אל על ומנכל חברת sefa לוחצים ידיים
המהלך הנועז של אל-על לשיפור הבטיחות במטוסים

בביקורה שלה בישראל, חברת התוכנה המובילה CEFA, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות בתחום התעופה, חתמה על הסכם חשוב עם חברת התעופה הישראלית אל-על.

הסכם זה מאפשר ל-CEFA לספק שירותי תעופה ניידים (AMS) לטובת תחקור ואימון טייסים, תוך תרומה לשיפור הבטיחות בטיסה. על ידי השיתוף הזה, יוגברו יכולות הטיסה המתקדמות והטכנולוגיות החדישות של CEFA ישפרו את התהליכים התעופתיים ויתרמו לשפר את הבטיחות הכוללת של הטיסות.

בתוכנת ה-CEFA AMS לשיפור בטיחות הטיסה ומיומנויות הטייסים

אל על, חברת התעופה המובילה במזרח התיכון, החליטה להשתמש בתוכנת ה-CEFA AMS לצורך שיפור בטיחות הטיסה והחיזוק של מיומנויות הטייסים. תוכנת ה-CEFA AMS מייצרת הדמיה מותאמת לצרכים של התעופה המסחרית, והיא מתמקדת בפיתוח תוכנות טכנולוגיות תעופתיות. באמצעות התוכנה, אל על מבצעת שחזור מונפש של הטיסה, אשר ניתן לצפייה לאחר הנחיתה. השימוש בתוכנה יאפשר לחברה למקסם את הבטיחות ולשפר את הפרודורות התעופתיות בטיסותיה.

איך זה עובד

הכלי הייחודי הזה הוא תוכנה המשולבת בארגז הכלים התעופתיים של החברה. התוכנה משתמשת במידע המוקלט מהטיסות כדי ליצור אנימציה מציאותית של מהלך הטיסה ב-D3. המטרה העיקרית של התוכנה היא לספק כלי עוצמתי לניהול ותפעול טיסות קו. לאחר סיום טיסה, התוכנה שולחת את התוצר הסופי ישירות לטייס.

התוכנה מאפשרת לטייסים לצפות בנתוני הטיסה בצורה מהירה ודיסקרטית, ומסייעת להם להבין את ביצועיהם בטיסה. הטייסים יכולים להשתמש בתוכנה כחלק מתהליך התחקור הקבוע שמתבצע לאחר סיום טיסה, ולהשיג תובנות מועילות. בנוסף, התוכנה מספקת דיווחים מדויקים על ביצועי הטיסה.

“מאז ומתמיד שמה חברת אל על דגש על בטיחות ועל מקצועיות, בכל תחום בעבודתנו. לכן ביצענו הערכה מקיפה לתוכנה כדי להבטיח את שילובה לצד הסטנדרטים הקפדניים שלנו” אמר קברניט אודי ילון, הטייס הראשי וראש המבצעים באל על, והוסיף: “תוכנת ה- CEFA AMS ענתה על ציפיותינו באופן מרשים מבחינת בטיחות ויעילות, ואף התעלתה עליהן. אני סבור שיש לה משמעות גדולה בתחקור הטיסות בקרב טייסי החברה והיא תסייע לנו לחתור לשיפור מתמיד. יש לנו טייסים מעולים והכלי הזה יאפשר להם להיות במעקב אחרי ביצועיהם בטיסה. אנו נרגשים להטמיע את התוכנה בקרב מעל ל-500 טייסי החברה המטיסים מטוסים שונים בציי החברה”.

דברי מנכ”ל ומקים חברת CEFA, דומיניק מינאו 

“הכלי הזה מפשט את הבנת תהליכי הטיסה וניתן להשתמש בו לטובת שיפור התחקירים, שיפור עצמי של הטייסים או איסוף מידע באופן עצמאי על מנת לטייב את דיווחיהם”. מוניאו אף הוסיף: “רשויות התעופה שמו להן למטרה לאכוף אימונים המבוססים על ראיות (EBT) ואנו נרגשים מיתרונותיה של תוכנת ה-CEFA AMS שכעת מוצעים לחברות תעופה בין לאומיות ובמזרח התיכון”.

החתימה על החוזה עם אל על היא אבן דרך משמעותית לחברת CEFA שממשיכה את עבודתה ואת שיתופי הפעולה עם חברות תעופה מובילות וגופים רגולטורים כדי לחזק את תחום הבטיחות בתעשיית התעופה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה