לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפל פותחת חנות האפליקציות לשירותי משחקי סטרימינג

אפל הודיעה היום שהיא מאפשרת לשירותי זרימת משחקים ואפליקציות קשורות להיות זמינות בחנות האפליקציות שלה. זה אומר ששירותים כמו Xbox Cloud Gaming ו-GeForce Now, שעד עכשיו היו נגישים רק דרך דפדפן אינטרנט ב-iOS, יוכלו להופיע כאפליקציות. “מפתחים יוכלו עכשיו להגיש אפליקציה אחת עם היכולת לזרום את כל המשחקים שמוצעים בקטלוג שלהם”, כתבה אפל בפוסט בבלוג. השינויים האלה חלים “ברחבי העולם”, לפי החברה.

תגיות
לוגו appstore של חברת אפל
אפל פותחת חנות האפליקציות לשירותי משחקי סטרימינג

הרקע להחלטה של אפל

בשנת 2020, אפל נראתה כאילו פינתה מקום עבור שירותי זרימת משחקים בחנות האפליקציות שלה. אבל התברר שלא היה כך במדויק, כל המשחקים הזמינים דרך כל שירות היו חייבים להיות מוגשים ונבדקים כאפליקציה עצמאית. אז המעבר לאפשר אפליקציה אחת עם קטלוג גדול של משחקים מסמן שינוי גדול.

כחלק מההודעה של היום, אפל אמרה ש”כל החוויה שמוצעת באפליקציה בחנות האפליקציות תהיה חייבת להיות עומדת בכל הנחיות ביקורת האפליקציות והאפליקציה המארחת תצטרך לשמור על דירוג גיל של התוכן המדורג ביותר שכלול באפליקציה”.

מה אפל מאפשרת בשירות הסטרימינג החדש?

אפל אומרת גם שמפתחים יהיו עכשיו “מסוגלים לספק הזדמנויות גילוי משופרות עבור משחקי סטרימינג, מיני-אפליקציות, מיני-משחקים, צ’אטבוטים ותוספים שנמצאים בתוך האפליקציות שלהם”, וש”מיני-אפליקציות, מיני-משחקים, צ’אטבוטים ותוספים יוכלו להשתמש במערכת הרכישה באפליקציה של אפל להציע למשתמשים שלהם תוכן או שירותים דיגיטליים בתשלום לראשונה, כמו מנוי לצ’אטבוט יחיד”.

החדשות הן חלק מסדרת שינויים שמגיעים לפתוח את חנות האפליקציות לאחר חקירת האמונופול של הוועדה האירופית. שינויים אחרים שהוכרזו היום כוללים אפשור של חנויות אפליקציות ומנועי דפדפן אלטרנטיביים באיחוד האירופי.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה