לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם רובוטים באמת יכולים להחליף בני אדם? הסיפור המסקרן של “אויב”

תגיות
האם רובוטים יכולים להחליף בני אדם תמונה ראשית
האם רובוטים באמת יכולים להחליף בני אדם? הסיפור המסקרן של "אויב" (התמונה נוצרה ע״י בינה מלאכותית)

ככל שטכנולוגיות הבינה המלאכותית ממשיכות להתקדם, השאלה האם רובוטים יכולים להחליף בני אדם הפכה לדאגה אמיתית ברחבי העולם. אמזון ואולפני MGM איחדו כוחות כדי לשחרר טריילר “Foe”, שמטרתו לחקור בדיוק את זה, האם רובוטים יכולים להחליף בני אדם?

עלילה

“Foe” מתרחש בעולם עתידני ועוקב אחר חייהם של ג’וניור (פול מסקל, הידוע ב”אחרי השמש”) והנרייטה (סיירה רונן, שזכתה לשבחים על תפקידה ב”נשים קטנות”). בני הזוג מתגוררים בחווה כפרית שנמצאת במשפחתו של ג’וניור במשך דורות. בעוד כדור הארץ עומד השמדה. הם שואפים לשמור על קיום שליו. עם זאת, חייהם מקבלים תפנית דרסטית כאשר זר חידתי מופיע על סף דלתם, מזמין אותם להצטרף לתוכנית המבקשת להכין את האנושות לעזיבה מהכוכב הגוסס.

בטריילר המסקרן, הזר מבקש גישה לחיי הנישואים של בני הזוג. כוונתו היא לאסוף מידע עליהם עבור התוכנית. בשנת 2065, הוא מגלה שג’וניור והנרייטה נבחרו להשתתף בניסוי הכולל שליחת בני אדם להקים בית חדש על כוכב אחר.

מבוסס על רומן 

“אויב” שואב השראה מספרו המרתק של איאן ריד משנת 2018 בעל אותו השם. הרומן בוחן את ההבנה המצמררת שלמישהו, או משהו, יש את הכוח להחליף כל היבט של אדם, מה שהופך אותם לחסרי משמעות לכאורה. התסריטאי והבמאי גארת’ דייויס, הידוע בעבודתו על “סארו – הדרך הביתה”, מביא את הסיפור מעורר המחשבה הזה לחיים באמצעות העיבוד הקולנועי שלו.

שחרור והפצה:

“Enemy” צפוי להופיע בבתי הקולנוע בארה”ב ב-6 באוקטובר לפני שיהיה זמין להזרמה בפלטפורמת Prime Video של אמזון. באשר להפצתו בישראל, לא פורסמו עד כה הודעות רשמיות.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה