לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המשחקים החדשים של סוני ל-PlayStation 5 ו-PlayStation VR2

סוני הפתיעה את הקהל היום באירוע ה-State of Play, שהיה מוקדש להצגת המשחקים החדשים והמרגשים שלה לקונסולות ה-PlayStation 5 וה-PlayStation VR2. במשך כ-40 דקות, ראינו טריילרים, דמויות, ופרטים על כותרים שונים, חלקם יוצאים לאור בשנה הקרובה, וחלקם בשנים הבאות. האירוע היה מלא בהופעות אורח של כמה מהשמות הגדולים בעולם המשחקים, כמו Naughty Dog, Insomniac Games, Kojima Productions, ועוד.

תגיות
המשחקים החדשים של חברת הגיימינג הענקית Sony
המשחקים החדשים של סוני ל-PlayStation 5 ו-PlayStation VR2

Stellar Blade: המשחק החדש של Naughty Dog

אחד הכותרות המרכזיות שהוצגו באירוע היה Stellar Blade, המשחק החדש של Naughty Dog, האולפן האחראי לסדרות המצליחות Uncharted ו-The Last of Us. Stellar Blade הוא משחק אקשן-הרפתקאות בסגנון סייברפאנק, שמתרחש בעתיד הקרוב, בו האנושות נאבקת לשרוד בעולם שנשלט על ידי חברות טכנולוגיה ענקיות ואיומים אליינים.

השחקן ישלוט ב’אלי’, חיילת מיוחדת שמשתמשת בחרב אנרגיה וביכולות על-טבעיות, ותצטרך לחשוף את האמת שמאחורי המלחמה הגלובלית שמתרחשת. המשחק יהיה בעל גרפיקות עוצרות נשימה עם עולם עשיר ומגוון ועלילה מותחת ומרגשת, בסגנון הייחודי של Naughty Dog. המשחק יושק במהלך 2024 באופן בלעדי ל-PlayStation 5.

Rise of Ronin: המשחק החדש של Kojima Productions

עוד משחק שגרם להתלהבות רבה באירוע היה Rise of Ronin, המשחק החדש של Kojima Productions, האולפן של האגדה היפנית Hideo Kojima, היוצר של סדרת Metal Gear Solid. המשחק Rise of Ronin הוא משחק סרט-אקשן בסגנון סמוראי, שמתרחש ביפן בתקופה הפאודלית, בו השחקן שולט ב’טאקה’, סאמוראי אחרון שנותר ממשפחתו, שנרדף על ידי השוגון האכזרי וחייליו.

צפו בטיזר החדש של המשחק:

השחקן יצטרך להשתמש במיומנות הלחימה שלו, בחרבו החדה, ובכוחות הרוחניים שלו כדי להתמודד עם אויבים מסוכנים ומפחידים ולהשיב את הכבוד למשפחתו. המשחק יהיה בעל אטמוספרה עוצרת נשימה עם עיצוב אמנותי מרהיב ומשחקיות מאתגרת ומשובחת בסגנון המופתי של Kojima. המשחק יושק ב-2025 באופן בלעדי ל-PlayStation 5.

PlayStation VR2: הדור החדש של מציאות מדומה

לא רק משחקי ה-PlayStation 5 קיבלו את הבמה באירוע ה-State of Play, אלא גם משחקי ה-PlayStation VR2, הקונסולות החדשות של סוני למציאות מדומה. סוני הציגה את המפרטים הטכניים של ה-PlayStation VR2, שיהיו בעלי רזולוציה גבוהה, תמיכה ב-4K עם רעשי רקע דינמיים, ושליטה אלחוטית נוחה למשתמש.

סוני גם הציגה כמה מהמשחקים המיועדים ל-PlayStation VR2, כמו Horizon: Forbidden West VR, Spider-Man: Miles Morales VR, Resident Evil 8: Village VR, ועוד. 

צפו בטריילר המשחק Resident Evil 8 ל-VR של סוני:

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה