לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדשים בטלגרם? הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם

תגיות
אפליקציית טלגרם
טלגרם, by microsiervos is licensed under CC BY 2.0.

טלגרם מציעה תכונות שונות השונות מאפליקציות הודעות אחרות,ומייחדת את עצמה מסיגנל ו-WhatsApp עם אחסון ברירת המחדל של שיחות בענן במקום להצפין. בנוסף, הוא מציע את הנוחות של גיבוי שיחות, טלגרם מספקת את האפשרות להשתתף בצ’אטים סודיים, תוך הבטחת האבטחה והסודיות של התכנים המוחלפים.ריכזו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם להימנע מסרטונים גרפיים, עומס התראות, וצירוף לקבוצות ללא אישורכם

מניעה מתוכן גרפי

בתקופה הנוכחית, שבה מסתובבים ברשת סרטונים גרפיים המתארים את הזוועות שביצע חמאס, עדיף לנקוט באמצעים כדי להגן על עצמכם מפני חשיפה לתוכן כזה. כברירת מחדל, Telegram מוריד אוטומטית קבצי מדיה, אך ניתן לשנות הגדרה זו כדי למנוע הורדות אוטומטיות. פשוט עברו אל הגדרות > נתונים ואחסון > בטלו את הסימון של “הורד מדיה אוטומטית” כדי למנוע עומס יתר על הנייד שלכם עם סרטונים מטרידים.

שליטה בהצטרפות לקבוצות

שלא כמו אפליקציות הודעות אחרות, טלגרם מאפשרת למשתמשים להוסיף אותכם לקבוצות ללא רשותכם. כדי לשמור על שליטה על החברות בקבוצה שלכם, מומלץ להתאים הגדרה זו. בהגדרות > פרטיות ואבטחה > פרטיות > קבוצות וערוצים, תוכלו לבחור אם אף אחד לא יוכל להוסיף אותכם לקבוצות או אם אתם מעדיף לאשר לפני ההוספה. זה מבטיח שלא תצטרפו לקבוצות ללא הסכמתכם .

עקוב אחר חשבונות מאומתים ומאושרים

כדי לגשת למידע אמין ולהימנע מחדשות מזויפות, מומלץ לעקוב אחר חשבונות מאומתים ומאושרים בטלגרם. חשבונות מאומתים מסומנים בסימן ביקורת כחול, המציין את האותנטיות שלהם. ניתן למצוא חשבונות רשמיים של ארגונים כמו פיקוד העורף, משטרה, מערכת סייבר, דובר צה”ל, ארגוני חדשות ורשתות מוכרות. איגוד האינטרנט הישראלי מעודד אותך לדווח על כל ערוצים עם תוכן מסית או קידום טרור באמצעות תכונת הדיווח בטלגרם.

דיווח על חשבונות מזויפים או התחזות

אם אתם נתקלים בחשבון מזויף או מתחזה, מומלץ לדווח עליו כדי לשמור על קהילת טלגרם בטוחה ומהימנה. על ידי לחיצה על שלוש הנקודות שליד החשבון, תוכלו לדווח עליו כחשבון מזויף, תוך מתן פרטים רלוונטיים לתמיכה בדיווח שלכם. באופן דומה, אם נתקלתם בערוצים או בפוסטים החושפים פרטים אישיים של אזרחים או חיילים, דווחו עליהם באמצעות אפשרויות הדיווח המתאימות וספקו מידע רלוונטי ככל האפשר.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה